kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ربط دادن حماسه اخیر دلاوران نیروی دریایی سپاه به موضوع مذاکرات با هدف ترساندن مردم از آینده توسط جماعت غرب‌گرای مدعی اصلاح‌طلبی شکی باقی نمی‌گذارد که چه با گرفتن مواجب و یا بدون مواجب عامل اجرای برنامه‌های غرب در داخل کشور هستند بی‌جهت نبود که نتانیاهو آنان را سرمایه‌های اسرائیل در داخل ایران نامید.
0049---0911
* ناراحتی اصلاح‌طلبان از برخورد مقتدرانه نیروهای سپاه با ناوهای جنگی آمریکا در آب‌های آزاد دریای عمان بی‌دلیل نیست. این جماعت از حقارت آمریکایی‌ها در مقابل فرزندان انقلابی امام خمینی(ره) سخت وحشت دارند و به هم می‌ریزند.
بیگ‌زاده
* یکی از بهترین برنامه‌های رؤسای قوا به ویژه رئیس‌جمهور محترم، ملاقات‌های سرزده با مردم است. چقدر خوب است مدیران ارشد به خصوص وزرا هر شب با حضور در یکی از مساجد شهر از نزدیک با نقطه نظرات، پیشنهادات، مشکلات و گزارش‌های مردم
آشنا شوند.
نیک‌نام
* روزنامه کیهان در خبر ویژه شماره شنبه 1400/8/15 در مورد بکارگیری عضو حزب منحله مشارکت در حوزه معاونت رئیس‌جمهور گلایه کرده است! یکی از مشکلات کشور ما همین است که چون موریانه می‌تواند پایه‌های دولت انقلابی را بجود. گرانی‌های افسارگسیخته، نتیجه ادامه مسئولیت چنین افرادی است. انتظار می‌رود دولت در اسرع وقت برای پالایش مدیران ناکارآمد دولت قبل اقدام عاجلی نماید تا مردم نفسی تازه کنند.
4010---0911
* رئیس جمهور محترم دکتر رئیسی! دو سه روز سیستم سوخت مختل شد فوراً دولت سهمیه جبرانی در نظر گرفت اما از شروع دولت شما برخی خائنین، نفوذی‌ها و عوامل دولت قبل به قصد دلسرد کردن مردم، معیشت آنها را هدف گرفته‌اند. همان‌ها بودند که اقدام درخوری برای پیشگیری از مشکلی که برای سامانه سوخت به وجود آمد انجام نداده‌ بودند. با گرانفروشی هم باید مقابله شود. شایسته نیست که گوجه کیلویی پانصد تا هزار تومانی را با تبدیل به رب کیلویی 35 هزار تومان بفروشند.
2914---0990
* خدا را سپاسگزارم که با رفتن دولت اصلاح‌طلبان کدخداپرست، روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از 8 سال از خواب زمستانی بیدار و متوجه گرانی و کمبودها در جامعه شدند!
2846---0935
8288---0935
* سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره اموال بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی گفته، هیچ ملتی بر نمی‌تابد که دست ملت دیگری در جیبش باشد. به ایشان عرض می‌کنم باید گفتمان خود را اصلاح کنیم چرا که دست ملت کره در جیب ملت ایران نیست و این دولت حقیر سئول است که دستش در جیب ملت ایران است. چه بسا ملت کره نیز از حاکمان بی‌کفایت خود که در واقع عروسک کوکی دولت پلید آمریکا هستند متنفرند.
نوربخش- مشهد مقدس
* به مسئولین امر پیشنهاد می‌کنم به کره جنوبی یک هفته مهلت دهند تا پول‌های بلوکه شده از فروش نفت‌مان را تحویل دهند و اعلام شود در غیر این صورت رفت و آمد کشتی‌های کره از تنگه هرمز را ممنوع می‌کنیم.
0609---0915
* قرار است در سالگرد روزهای پیروزی انقلاب یعنی 22 و 23 بهمن سال جاری مسابقات کشتی بین ایران و آمریکای مکار آن هم در آمریکا برگزار گردد. آیا انتخاب تاریخ اتفاقی است یا برنامه‌ریزی آمریکا برای تحت‌الشعاع قراردادن یوم‌الله 22 بهمن است؟! چرا مسئولین ورزشی پذیرفته‌اند؟!
2131---0935
* تا وقتی که با دو شرکت انحصاری تولید خودرو در داخل کشور در مواقع اجحاف به مردم برخورد نشود مبارزه علیه فساد صورت نگرفته است. بنگاه‌داری این دو شرکت عامل بسیاری از فسادها در صنعت خودروسازی کشور است.
1747---0911
* از شهرداری‌ها درخواست می‌شود نیروهای سدمعبر را از افراد فهیم و مؤدب انتخاب کنند چرا که متاسفانه با برخوردهای تند شهرداری‌ها را زیر سؤال می‌برند.
2085----021
* وام مسکن که قرار است به متقاضیان داده شود باید اقساط آن با درآمد قشر جوان همخوانی داشته باشد تا از عهده تشکیل زندگی و پرداخت اقساط برآیند. برخی جاها صحبت از اقساط ماهانه 5 میلیونی است که امیدواریم چنین نباشد چون در این صورت خیلی‌ها باید قید مسکن‌دار شدن را بزنند.
2470---0919
7250---0919
* خدا نگذرد از دولت قبلی که با تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در بورس بدون فراهم ساختن امکان سودآوری آن و صرفا برای جبران کسری بودجه مردم را گرفتار بدهی و بعضا متلاشی شدن زندگی‌شان کردند.
0208---0911
* از صداوسیما درخواست می‌شود از پخش همزمان دو برنامه مفید دست خط شبکه 5 و استاد رحیم‌پور در شبکه 4 خودداری کنند تا بینندگان علاقه‌مند از هر دو برنامه بهره‌مند گردند.
محمدی - تهران
* خطاب به رئیس محترم قوه قضائیه عرض می‌کنم مشکلات کشور منحصر به فسادهای اقتصادی نمی‌شود. مستاجر بنده خانه‌ام را غصب کرده و شورای حل اختلاف هم کاری نمی‌کند.
1833---0912
* به رؤسای محترم قوای سه‌گانه عرض می‌کنم اگر چه مبارزه با فساد سخت است اما مبارزه با فسادهای به ظاهر قانونی به مراتب سخت‌تر است. چرا در حالی که متوسط حقوق کارمندان 4-5 میلیون تومان است برخی ده‌ها برابر حقوق دریافت می‌کنند. باید مبارزه را از مجموعه دولت شروع کنید.
طباطبایی
* برخی خودروهای سنگین شب‌ها با انداختن نور بالا در سطح جاده‌ها یکی از عوامل اصلی پرت شدن خودروهای سبک به کناره‌های جاده‌ها هستند. باید با این دسته از رانندگان
برخورد شود.
4605---0918
* حق بازنشستگان تامین اجتماعی است که از کارت منزلت برخوردار باشند ولی کانون بازنشستگی در اصفهان در صدور این کار برای بازنشسته‌ها جدیت ندارد. خوب است همان‌طور که در گرفتن حق عضویت از اعضاء فعال هستند در این زمینه هم احساس مسئولیت بیشتر داشته باشند.
2143---0913