kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

اخبار کوتاه اجتماعی

 

42 هزار میلیارد تومان
اثربخشی اقدامات سازمان بازرسی در 2 سال اخیر
حجت‌الاسلام درویشیان رئیس‌سابق سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید این سازمان گفت: در دو سال اخیر اثربخشی ریالی و ارزی پیشگیری یا برگشت وجوه به بیت‌المال حدود دو میلیارد دلار و یورو و بالغ بر ٤٢ هزار میلیارد تومان اثربخشی ریالی است که این امر در نتیجه پیگیری‌های همکاران ما در سازمان بود.
اجرای نهمین مرحله از طرح صاعقه پلیس تهران
پایگاه خبری پلیس- رئیس‌پلیس پیشگیری تهران از اجرای طرح مقابله با سارقان قاپ زن، جمع‌آوری سلاح‌های سرد غیر متعارف و برخورد با مجرمان جرائم خشن، خبر داد و گفت:در این طرح 39 سارق قاپ زن،
3 سارق به عنف، 30 سارق سابقه دار و 5 اراذل و اوباش سطح دار، دستگیر شدند و30 دستگاه تلفن همراه سرقتی، 2 قبضه قمه، 54 قبضه چاقو، دو پنجه بوکس و یک سلاح جنگی نیز از جمله آلات و ادوات جرم توسط پلیس کشف و ضبط شد.
پرداخت ۱۲۰۰ فقره تسهیلات خوداشتغالی
توسط کمیته امداد استان تهران
ایسنا- قائم‌مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت
۱۲۰۰ فقره تسهیلات خوداشتغالی به کارجویان در هفت ماهه سال جاری به مبلغ ۵۵ میلیارد تومان خبر داد. از محل طرح‌های اجرایی ۵ هزار فرصت شغلی برای کارجویان ایجاد شده است.
واکسن ایرانی آنفلوآنزا با قیمت ۲۱۳۰۰۰ تومان
وارد بازار شد
تسنیم- مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه اولین واکسن آنفلوآنزای تولید داخل با پلت‌فرم پروتئین نوترکیب وارد بازار شد، گفت: در زمان حاضر 200هزار دوز واکسن آنفلوآنزا تولید شده است و این میزان افزایش خواهد یافت و واکسن آنفلوآنزای ایرانی با قمیتی حدود 213 هزار تومان در داروخانه‌ها عرضه می‌شود.