kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ ماند

 

در پایان جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها با مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، با طرح مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص تبلیغات محیطی لیگ مخالفت شد.
جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال با مدیران فدراسیون و سازمان لیگ برای تصمیم گیری درباره بحث تبلیغات محیطی مسابقات لیگ و همچنین مجوز حرفه‌ای ‌سازی برگزار شد.مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال از جمله نفراتی بود که در روزهای گذشته طرح خود را مبنی بر در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها مطرح کرد اما تمام مدیران باشگاه‌ها موافق این طرح نبوده و در نهایت با این موضوع مخالفت شد.
رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در پایان این نشست گفت: در تبلیغات محیطی سازمان لیگ متولی است. به جز چند باشگاه بقیه موافق بودند به سازمان لیگ کمک کنیم و کارگروه بهتری تشکیل بدهیم تا مدیران بیشتری اضافه شوند و راهکارهای بهتری برای تبلیغات محیطی بدهند. این صحبتها ادامه یافت و آخرش به این نتیجه رسیدند که سازمان لیگ خودش- تبلیغات محیطی فوتبال- انجام بدهد. نمی‌شود تبلیغات دور زمین را خود باشگاه انجام بدهد.
فلاح ادامه داد: قرار شد کارگروهی که از قبل بود، تقویت شود و چند مدیرعامل بخش خصوصی و همچنین تیم نظامی فجر سپاسی اضافه شوند. ان شاءالله این کارگروه کیفیت بهتری داشته باشد. موافق و مخالف نداشتیم؛ اینجا مجلس شورای اسلامی نبود و همه نظرشان را دادند.
وی درباره طرح مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: آقای آجورلو طرح داده بود که هر باشگاه خودش بیاید و تبلیغات محیطی را تضمین کند ولی متولی این کار سازمان لیگ است. به این جمع‌بندی رسیدیم که همان روش قدیم -تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ- ادامه یابد.