kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* واقعاً وقاحت می‌خواهد که کسی با گذشت فقط 3 ماه از شروع به کار دولت جدید اقدام به تخریب مسئولین بکند. بی‌انصافی از این بالاتر نمی‌شود که چشمان خود را روی تلاش‌هایی که می‌شود ببندیم و به دنبال ناامیدی و دلسردی مردم باشیم؟
9738---0990
* یک نشریه آمریکایی سفرهای استانی و هفته‌ای آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری را نمایشی دانسته است. این عصبانیت دشمنان نشان می‌دهد که سفرهای مسئولین به شهرها و حضور در میان مردم مؤثر بوده است.
8902---0914
* آمریکا هفته‌ گذشته بار دیگر چند شرکت و شهروند کشورمان را تحریم کرد و در هفته جاری نیز با مصر و عربستان در خلیج فارس مانور مشترک برگزار کرد و همه این تلاش‌ها برای نشاندن ما به پای میز مذاکره با خودش است. اینها بیانگر نیاز شدید آنها به مذاکره برای مقاصد شیطانی خود و تحمیل برجام دیگر است. لازم است دستگاه دیپلماسی انقلابی رفتار حکیمانه و عزتمندانه‌ای با شیطنت‌های آنها داشته باشد. از روز روشن‌تر است که هیچ دیپلمات ایرانی خردمندی پای میز مذاکره با شیطان بزرگ نخواهد نشست.
کریمی- تهران
* جریان منفعل که شعار ما نمی‌توانیم سرلوحه برنامه آنان است از سخن
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی چماقی ساخته‌اند و ناجوانمردانه بر سر نظام می‌کوبند که باید با آمریکا مذاکره کرد آنها راه نجات کشور را مذاکره با آمریکا می‌دانند! اگر قدرت تحلیل ندارید چشم که دارید ببینید به لطف خداوند ایران امروز به مراتب مقتدرتر از اول انقلاب و آمریکای جنایتکار امروز به مراتب حقیرتر از سال اول انقلاب است. دست از لجاجت بردارید و با انقلاب بازی نکنید.
طباطبایی- قم
* چه شده که اصلاح‌طلبان مخالف مرجعیت این روزها کاسه داغ‌تر از آش شده و پرچم دفاع از جایگاه مراجع بدست گرفته‌اند! همین قدر بدانند که این قبا به تن آنان زار می‌زند. دست از فریبکاری بردارند.
2770---0912
* مجلس باید برای لغو عضویت و لغو استخدام نماینده‌هایی که در دوره‌های گذشته توسط آقای زنگنه وزیر سابق نفت به استخدام وزارت نفت درآمده‌اند کاری بکند و به چند اعتراض در سخنرانی‌های قبل از دستور اکتفا نشود.
6790---0912
* طرح‌های وعده داده شده در سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری باید مورد پیگیری قرار بگیرد تا موانع عملی شدن این وعده‌ها از سر راه برداشته و مشکلات مردم حل بشود.
6163---0938
* می‌خواستم اطلاع بدهم قانون سود ده درصد خرده‌فروشی مرغ برای فروشنده در شهر آبادان اجرا نمی‌شود و همین ادامه کار را برای مرغ فروشی‌های سطح شهر سخت کرده است. درخواست رسیدگی داریم.
9155---0916
* وجود برخی شایعات بی‌اساس در خصوص واکسن سبب شده گروهی از هم‌وطنان به زدن واکسن علاقه نشان ندهند. این کار آنان کاملاً اشتباه است و موجب به خطر افتادن سلامت دیگران خواهد شد.
6810---0911
* گوشت، مرغ و برنج و... وارداتی به دست شهرستانها نمی‌رسد. دولت لطفاً تدبیری کند که چنین ارزاق عمومی با کارت ملی یا هر روش دیگری در تمام فروشگاههای تعاونی شهرستانها توزیع شود تا به دست همه افراد نیازمند برسد.
توحیدی - خوی
* با توجه به شروع فصل سرما از شهرداری تهران خواستار سر و سامان دادن به اسکان افراد معتاد و کارتن خواب‌های جامعه که زیر پل‌ها سکونت اختیار کرده‌اند هستیم.
49239---0922
* اگر دولت و مسئولین به فکر امنیت روانی جامعه هستند که می‌دانیم هستند باید با تمام تلاش خود درصدد کنترل وضعیت آشفته‌بازار قیمت‌ها باشند و اجازه گرانی و گرانفروشی ندهند.
8495---0911
* یارانه بنزین شهروندانی مثل بنده که هیچ‌گونه وسیله نقلیه نداریم چه می‌شود؟ دولت موظف است که از حقوق این افراد دفاع کند و اجازه تضییع حقوق هیچ‌کس را ندهد.
9219---0903
* در شهر قم بعضی از افراد تبعه خارج با واسطه‌گری در کار فروش میوه و سبزی پول کلانی به جیب می‌زنند مالیات هم به دولت نمی‌پردازند ولی اگر یک کشاورز بخواهد مغازه‌ای باز کند و محصولات خودش را بدون واسطه بفروشد به چند دستگاه باید مالیات و عوارض بپردازد. مسئولان امر به داد کشاورز و کشاورزی این منطقه برسند.
2914---0990
* از دولت مردمی و انقلابی خواهشمندم به مسئله معیشت مردم به‌ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بیشتر توجه نمایند. واقعا با این مبلغ ناچیز نمی‌توانیم هزینه زندگی یک ماه را تامین کنیم.
رستم - روستای سادات‌محله لاهیجان
* برای اینکه با سیل فارغ‌التحصیلان بی‌هنر مواجه نشویم و افراد بتوانند به اصطلاح پس از فارغ‌التحصیلی گلیم خود را از آب بکشند باید از کلاس‌های صرف تئوری و زبانی به سمت کارهای عملی، صنعتی و کارگاهی و آزمایشگاهی برویم و نظام آموزشی ما دگرگون شود.
0685---0916
* از مسئولان تعزیرات درخواست می‌شود نسبت به قیمت‌های اسنپ کنترل و نظارت داشته باشند. مدتی است مبلغ کرایه آنها بسیار زیاد شده است. یک مسیر را هر بار یک قیمت می‌گیرند وقتی اعتراض می‌شود باران و سنگینی ترافیک را بهانه می‌کنند.
دشتی - تهران
* افرادی اقدام به خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌نمایند که به دلایلی چند ماه موفق به استفاده نشده‌اند و شرکت ایرانسل نسبت به سلب امتیاز آن سیم‌کارت‌ها اقدام می‌کند و برای فعال کردن مجدد هزینه‌ای از مشتریان (20 هزار تومان) می‌گیرد. آیا این کار صورت شرعی و قانونی دارد؟! از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی دارم.
4350---0911
* دو خانواریم که با یک کنتور برق مصرف می‌کنیم و تلاش ما هم این بوده که کمتر از الگوی برق مصرف کنیم با این وجود به خاطر کنتور واحد جریمه هم می‌شویم. چرا؟!
1482---0915
* موضوع ایمن‌سازی در تمام صنایع و مشاغل به‌ویژه صنعت نفت باید تحت نظارت دولت جدی گرفته شود تا شاهد حوادث خسارت‌بار و هدررفتن سرمایه‌های مادی و انسانی در سطح کشور نباشیم.
0685---0916
* از نیروهای رفع سدمعبر شهرداری و نیروی انتظامی درخواست می‌شود با متکدیانی که با سروصدای بلند آلات موسیقی موجبات سلب آسایش مردم را فراهم می‌کنند برخورد نمایند. در تاریخ 1400/8/11 حوالی ظهر در خیابان کارون منطقه 10 افرادی از این دست، موجب سلب آسایش اهالی شده بودند با ناجا و شهرداری تماس گرفتیم ولی اقدامی صورت نگرفت.
سلیمانی - تهران