kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
هفته چهارم لیگ برتر والیبال از راه رسید

جدال بالانشین‌ها برای حفظ جایگاه

 


تیم‌های بالای جدول در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال در جدالی نفسگیر به دنبال حفظ جایگاهشان هستند.
هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۷ دیدار انجام خواهد شد. این هفته تیم‌های بالای جدول رقابت نفسگیری با یکدیگر خواهند داشت.تیم شهداب یزد که در هفته سوم مسابقات با شکست مقابل هراز آمل صدر جدول را از دست داد، امروز در خانه میزبان تیم رده دومی شهرداری ارومیه است.
تیم سپاهان نیز که به دنبال لغزش شهداب، صدر جدول را تصاحب کرده است امروز مقابل شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین قرار خواهد گرفت. ورامین پیروزی با ارزشی مقابل تیم سایپا به دست آورده است و با روحیه خوب به استقبال شاگردان رحمان محمدی راد می‌رود.شاگردان بهروز عطایی نیز با برد روحیه بخشی که مقابل شهداب یزد به دست آورده‌اند برابر نارنجی پوشان سایپا صف‌آرایی خواهند کرد. سایپاهفته سوم در حالی با نتیجه ۲ بر صفر از ورامین پیش بود که بازی را ۳ بر ۲ واگذار کرد.
نارنجی پوشان در این فصل با ترکیب نسبتا جوانی گام در مسابقات گذاشته‌اند و روز یکشنبه از علیرضا محمودیان، لیبرو ۱۸ سال‌ای رونمایی کردند که برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر حضور داشت و موفق شد ۷۱ درصد دریافت موفقیت‌آمیز داشته باشد. ظهور بازیکنی که می‌تواند نویدبخش بهبود ضعف پست لیبرویی در والیبال ایران باشد.
شاگردان پیمان اکبری نیز که شکست ناامید‌کننده‌ای در هفته سوم مقابل آذرباتری داشتند امروز میزبان تیم تازه وارد
مس رفسنجان خواهند بود. تیم پیکان که فصل را با مصدومیت بازیکنان اصلی خود آغاز کرده است فردا برای جبران امتیازات از دست رفته برای برد مقابل مس قرار خواهند گرفت تا به امید بهبود بازیکنان مصدوم به دنبال راه خروج از بحران باشند.
برنامه دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:
پاس گرگان – فولاد سیرجان ایرانیان – ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی گرگان
پیکان تهران – مس رفسنجان – ساعت ۱۵ – خانه والیبال
هورسان رامسر – راه یاب ملل مریوان – ساعت ۱۶ – مجموعه ورزشی شهید صدر
شهرداری گنبد – آذرباتری ارومیه – ساعت ۱۶ – سالن المپیک گنبد کاووس
شهداب یزد – شهرداری ارومیه – ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب
شهرداری ورامین – سپاهان – ساعت ۱۶ – سالن گل عباسی
سایپا تهران – هراز آمل – ساعت ۱۸ – خانه والیبال