kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

اخبار ورزش جهان

 

۴۰۰ گل در ۴۰ سالگی برای زلاتان
مهاجم سوئدی میلان توانست به رکورد ۴۰۰ گل زده در رقابت‌های لیگ دست یابد. زلاتان هنوز هم یک مهاجم منحصر به فرد است. زلاتان ابراهیموویچ چهارصدمین گل خود در لیگ را یکشنبه شب به ثمر رساند و میلان را به پیروزی مقابل رم رساند تا میلان همچنان شکست ناپذیر بماند.
زلاتان ابراهیموویچ سوئدی چهارصدمین گل خود را در لیگ جشن گرفت. این بازیکن ۴۰ ساله گل اول مهمان را به ثمر رساند. در نهایت میلان با نتیجه ۲-۱ مقابل شاگردان ژوزه مورینیو، مربی سابق زلاتان پیروز شد.در ایتالیا این صد و پنجاهمین گل ابراهیموویچ بود، ۲۵۰ گل دیگر توسط این کهنه‌کار که اکنون برای میلان بازی می‌کند در لیگ‌های هلند، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و ایالات متحده به ثمر رسیده است. میلان به همراه ناپولی به طور مشترک در صدر جدول سری آ ایتالیا قرار دارند- هر دو تیم ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز کسب کرده‌اند. اینترمیلان که در رده سوم جدول قرار دارد، در حال حاضر هفت امتیاز کمتر دارد.
PSG به دنبال فسخ قرارداد راموس
باشگاه پاری سن ژرمن اصلا از وضعیت راموس راضی نیست و به دنبال فسخ قرارداد این بازیکن است. راموس یکی از خریدهای پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود.تیم پاریسی امیدهای زیادی داشت که با آمدن راموس مشکلات خط دفاعی تیم حل شود اما این بازیکن به خاطر آسیب دیدگی تاکنون برای تیم به میدان نرفته است.وضعیت مصدومیت راموس هم‌چنان در‌هاله‌ای از ابهام است و معلوم نیست که چه زمانی می‌تواند برای پاری سن ژرمن به میدان رود.وضعیت آسیب دیدگی راموس هواداران پاری سن ژرمن و سران باشگاه را به کلی ناامید کرده است تاجایی که احتمال فسخ قرارداد او وجود دارد. راموس تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد و باتوجه به شرایطی که او دارد بسیار بعید است که تا پایان قراردادش در تیم بماند.
نونو اسپریتو از تاتنهام اخراج شد
باشگاه تاتنهام نونو اسپریتو سانتو را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کرد. سران تیم فوتبال تاتنهام بعد از نتایج ضعیف این تیم در این فصل لیگ برتر و شکست این هفته مقابل یونایتد در نهایت دست به کار شدند و نونو اسپریتو سانتو پرتغالی را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کردند. این مربی جانشین مورینیو در تیم تاتنهام شد ولی نتوانست تا نیم فصل دوام بیاورد و دوران خوب او در ولورهمپتون این بار در لندن تکرار نشد.تاتنهام در دیدار بعدی خود باید برابر ویتسه آرنهم در لیگ کنفرانس اروپا بازی کند و سپس در لیگ برتر با اورتون بازی خواهد داشت.
دلیل جریمه ۲۵ هزار دلاری کوین دورانت
ستاره تیم بروکلین به دلیل پرتاب توپ به سمت هواداران ۲۵ هزار دلار جریمه شد. کوین دورانت مهاجم بروکلین به دلیل پرتاب توپ به سکوها در بازی فصل با ایندیانا ۲۵ هزار دلار جریمه شد. این خبر را سرویس مطبوعاتی NBA گزارش داد. این حادثه در کوارتر سوم بازی رخ داد. دورانت پس از زیر پا گذاشتن قوانین توپ را به سمت هواداران پرتاب کرد که پس از آن با خطای فنی مواجه شد. در این دیدار، بسکتبالیست بروکلین ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۷ پاس گل ثبت کرد.