kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

کیهان و خوانندگان

* مگر عقل آمریکایی‌ها به مانند عقل اصلاح‌طلبان نم کشیده باشد که بخواهند علیه ایران غلطی بکنند. در جنگ 8 ساله و توطئه‌های بعد از آن ثابت کردیم که از مواضع اصولی خود ذره‌ای عقب نخواهیم نشست.
7345---0912
* حمله سایبری به زیرساخت‌های اینترنتی وزارت نفت و زمینه‌سازی قبل از آن با شایعه گران شدن بنزین توسط شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی و ضد انقلاب که همچنان بدون نظارت در کشور آزادانه به فتنه‌افکنی مشغولند نشان داد که تاخیر در تصویب طرح صیانت از فضای مجازی و راه‌اندازی اینترنت داخلی می‌تواند به راحتی علاوه بر کمک به بحران‌های اقتصادی کاذب باعث ایجاد فتنه‌گری و نارضایتی مردم شود. مجلس انقلابی هرچه سریع‌تر نسبت به تصویب طرح صیانت و الزام دولت به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت داخلی اهتمام ورزد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
مجتبی گروسی - خبرنگار آزاد و مرادی و طاهری
* دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی و قضایی باید نفوذی‌ها و غربزدگانی را که احیانا به عنوان عامل استکبار در داخل کشور با طراحان و مجریان حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت همکاری داشته‌اند به سرعت شناسایی و محاکمه کنند و به اشد مجازات برسانند.
9915---0914
* با توجه به فرمایش مولایمان امام خامنه‌ای که فرمودند دوران
بزن در رو تمام شده است و نیز در شرایطی که امت قهرمان ایران دست جریان منفعل را از کشور کوتاه کرد، از سپاهیان عزیز می‌خواهیم پاسخی پشیمان‌کننده به عوامل فتنه حمله سایبری به سامانه توزیع بنزین بدهند.
فرخی و نیک‌نام
* خطاب به مسئولین قضایی کشور بنویسید مگر شایعه‌افکنی‌هایی که منجر به آشفتگی بازار و اقتصاد کشور می‌شود جرم نیست؟ چرا با برهم‌زنندگان آرامش جامعه برخورد قاطع نمی‌شود؟
0049---0911
* روزنامه زنجیره‌ای عصر ایران از روی دشمنی با دولت جدید نوشته آقای رئیسی مانده با اقتصاد کشور چه بکند! ولی واقعیت این است که ما مردم مانده‌ایم با اصلاح‌طلبان این جماعت پررویی که دولت ناتوان و ناکارآمد روحانی را به جان ملت انداختند و امروز چهره طلبکار گرفته‌اند چه بکنیم؟
8902---0914
* هراس شدید اصلاح‌طلبان از بررسی تخلفات دولتمردان دولت سابق و ترک فعل‌های آنان به خاطر این است که در لایه‌های مختلف دولت نقشه نابود کردن اقتصاد کشور و معیشت مردم را پیاده می‌کردند.
0594---0912
* یکی از اصلاح‌طلبان گفته مذاکره مذاکره است و دیپلماسی دیپلماسی؟! اما نگفته که انفعال 8 سال گذشته جریان منفعل نه مذاکره بود و نه دیپلماسی؟ ولی این را ملت می‌داند که آنچه تیم دیپلماسی مورد حمایت اصلاح‌طلبان انجام داد نتیجه‌اش تسلیم شدن و باج دادن به دشمن بود. خجالت بکشید و دم فروبندید!
8902---0914
* نباید از کنار حادثه سیلی زدن به استاندار انقلابی، فرمانده ارشد سپاه و اسیر داعش به سادگی گذشت. این جرم آشکار فرصت شیطنت به علی‌اف و اردوغان داد تا برای مخدوش نشان دادن امنیت و مضحکه شدن ایران هیاهو به راه اندازند، چیزی که دشمنان برای رسیدن به آن باید هزینه‌های هنگفتی پرداخت می‌کردند.
9461---0930
* اگر هنجارها به این سادگی شکسته شود دیگر سنگ روی سنگ باقی نمی‌ماند. باید با رعایت کامل عدالت، موضوع ضارب استاندار محترم آذربایجان شرقی بررسی و ریشه‌یابی گردد و به اطلاع مردم برسد تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم. در این ماجرا گذشت استاندار بر شأن و منزلت او افزود و محبوبیت او را افزایش داد. ولی دستگاه قضایی باید با ضارب برخورد کند.
4190---0917
* از مجلس و دستگاه اجرایی درخواست می‌شود تدبیری برای کاهش تعطیلات نمایند. واقعاً تعطیلات در کشور ما زیاد است.
5421---0918
* آزادسازی صادرات یک محصول با مواد غذایی مثل سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، پیاز و... باید به‌گونه‌ای باشد که مردم ما دچار مشکل نشوند. مسئولین باید تدبیر نمایند میزان مصرف داخلی را برآورد و مازاد را صادر نمایند تا فشار و گرانی‌ها تشدید نشود.
1396---0915 و 2842---0910
* در سفر‌های استانی رئیس‌جمهور به بیرجند (خراسان جنوبی) رئیس‌جمهور 20 روز به مسئولین منطقه فرصت دادند تا مشکلات اسکان معدن‌کاران مرتفع شود مسئولان محلی اعلام کنند که اجرای این دستور به چه مرحله‌ای رسیده است؟
1154---0937
* افزایش امکانات امدادی و دارویی مراکز درمانی کشور باید در ردیف برنامه‌های اولویت‌دار وزارت بهداشت قرار گیرد. چرا که آمار مرگ و جراحات جبران‌ناپذیر ناشی از کمبود امکانات کم نیست.
9239---0922
* با تشکر از اقدامات ارزشمند رئیس محترم قوه قضائیه درخواست داریم با دستور ایشان تعداد دفاتر خدمات قضایی در سطح شهر تهران افزایش پیدا کند. در حال حاضر ازدحام مراجعین به دفاتر فعلی بسیار وقت‌گیر و فرساینده شده است.
7527---0910
* ضمن تشکر از زحمات کارکنان محترم شرکت واحد و سازمان اتوبوسرانی اصفهان و حومه تقاضا داریم برای رفاه حال مسافرین اتوبوس‌های شهری خط شهرک خانه اصفهان چند دستگاه شارژ کارت‌های اعتباری در ایستگاههای اتوبوس نصب نمایند.
2143---0913
* مسیر 35 کیلومتری اصفهان به نجف‌آباد از خیابان آتشگاه، حدود 42 عدد سرعت‌گیر و دست‌انداز دارد! که هر از چند گاهی به آنها هم اضافه می‌شود. وجود این سرعت‌گیرها جز آسیب‌زدن به خودروهای عبوری، هیچ سودی ندارد. در این اوضاع گرانی باید مواظب مردم بود نه اینکه به آنها ضرر رساند.
2143---0913
* شاید یکی از علل گرانی که کمتر به آن توجه می‌شود تبلیغات گسترده نان و مواد غذایی در صدا و سیما باشد. پول تمام این تبلیغات میلیاردی روی قیمت اجناس کشیده شده و از طریق فروش به ما مردم تأمین می‌شود.
0220---0935
«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان در مورخ 1400/07/27 با موضوع «سد معبر مغازه‌دارها در میدان ولیعصر»، ضمن تقدیر از دغدغه این شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند: باتوجه به شکایت مطرح شده موضوع جهت پیگیری به معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه مطابق شرح وظایف قانونی شهرداری جهت رفع سد معبر و همسو با بازدیدهای میدانی مقرر گردید نسبت به رفع سد معبر در آدرس مربوطه اقدام لازم انجام پذیرد.»