kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

اگر قرار بود واکسن عوارض داشته باشه
حسام الدین کاظمی: «چین بیش از دو میلیارد و دویست میلیون دز واکسن کرونا تزریق کرده. فرض کنید از هر ۲۵ نفر یکی دچار این عوارضی که واکسن‌هراسا میگن شده باشند یعنی چین تو این یکسال به‌اندازه کل جمعیت ایران فلج و سکته‌ای و... داشته».
مستندات استعمارگری بریتانیا
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «بزرگترین الماس جهان، الماس کولینان است که 9 قطعه دارد و بر روی تاج سلطنتی بریتانیا، عصای سلطنتی و بقیه در مجموعه جواهرات سلطنتی قرار گرفته و قیمتشان مافوق تصور است. این الماس در سال‌های استعمار از معدنی در آفریقای جنوبی کشف و غارت شد».
تحول مدیریتی
سیدعلی موسوی: «پوشش کامل خبری حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت توسط صدا و سیما، بازدید سرزده رئیس‌جمهور از وزارت نفت و جایگاه توزیع سوخت گواه تحولات مدیریتی کشور است».
چرا بحران نشد؟
سید محمود رضوی: «اختلال در جایگاه‌های سوخت با سکوت رسانه می‌توانست به بحران در کشور ختم شود، اما اطلاع‌رسانی سریع،صریح و برخط ‎صداوسیما، روایت غالب و اصلی را شکل داد و حتی برخی از نهادهای غالبا محافظه‌کار را وادار به اطلاع‌رسانی کرد.استمرار این رویکرد اعتماد مردم به رسانه‌ملی را ترمیم خواهد کرد.»
خداروشکر
شمیرانی: «این رئیس‌جمهوری که من می‌بینم حتی مردم بیان وسط خیابون اعتراض هم بکنن خودش میاد بینشون حرفاشونو بشنوه. خداروشکر که دوران سیاه لیبرال‌ها گذشت، انتقاداتم سر جاش ولی این کارای امیدوار‌کننده رو خدا بیشتر کنه».
مدیریت درست یک بحران
‏کاربری نوشت:«کمبود بنزین تو کشورهای به اصطلاح پیشرفته باعث شده هفته‌ها مردم تو صف بمونن و دچار مشکل بشن اونوقت تو کشور ایران حمله سایبری طراحی میکنن که توی چندساعت دفع میشه.حالا بگو مدیریت کدومش برتره.»
باید قوی شویم
فاطمه لواسانی: «دستگاه تنفس مصنوعی ساخت ایران، امدادرسانی به بیماران را سرعت بخشید! دستگاه ونتیلاتور قابل حمل، به ابعاد و آسانی در عملکرد توانسته به بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند، کمک شایانی کند! «باید قوی شویم» تا دشمن جرات تهدید نداشته باشد!»
حکایت رسانه‌های لندن نشین
کاربری نوشت: «تصاویر پمپ بنزینهای انگلیس که سوخت نداشتن و جلوشون صف بود رو سانسور می‌کردن اما حالا که جایگاههای بنزین ایران، سوخت داره اما مشکل نرم‌افزاری پیدا کرده هر ثانیه ازش خبر و گزارش میرن. همونطور که در لجن بودن رسانه‌های لندن نشین شکی نیست در حماقت اعتماد کنندگان به اونا هم شکی نیست».
رو راست باشیم
کریم زاده: «خارج از انصاف است اگر به این مسئله اشاره نکنیم، اول منتقدین زاکانی در انتصاب دامادش، افرادی بودند که در انتخابات پشت او بودند. ولی، طرفداران روحانی و خط فکری‌ دوم خردادی، کِی و کجا این چنین به سرلیست‌های خود تاخته‌اند؟ باهم روراست باشیم.»
مصداق بانوی موفق
عطیه همتی:« ‏بانوی موفق از نظر شما یعنی چه؟بانویی که در اینستاگرام فالوئر چندصدکایی داشته باشد؟ بانویی که جزییات زندگی شخصیش را هر روز وسط مجازی پهن کند؟چه کسی؟»