kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان خطاب به فتنه‌گران و عوامل مزدور آمریکا و اسرائیل در داخل این کشور هشداری جدی بود. کار درست هم همین است که خواب دشمن متوهم را به موقع به هم ریخت
و پریشان کرد.
0049---0911
* هرگونه مذاکره با غرب نتیجه‌ای برای کشور نخواهد داشت چنانچه تاکنون هم از این مذاکرات آبی برای ایران گرم نشده است.
9915---0914
* یکی از مسئولین موضع خصومت‌آمیز آمریکا علیه کشور ونزوئلا را غیر سازنده عنوان کرده است. عرض می‌کنم دشمنی آمریکا با کشورهای مستقل امری طبیعی است غرض اینکه بجای کلمه غیرسازنده باید از کلمه‌ای با بار منفی بیشتری استفاده می‌شد.
3453---0992
* وزیر خارجه امارات گفته در یمن یک حزب‌الله دیگر نمی‌خواهیم. عرض می‌کنم سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخ دندان‌شکن دهند و اضافه کنند که ما هم یک رژیم کودک‌کش دیگر در امارات و بحرین نمی‌خواهیم!
3107---0902
* رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند شهروندان فلسطینی کرانه باختری را از دیگر فلسطینی‌های سرزمین‌های اشغالی دور نگه دارد. برای مقابله با این سیاست صهیونیست‌ها باید مردم مناطق مختلف فلسطین هر چه بیشتر متحد شده و از این طریق صهیونیست‌ها را مورد تهدید قرار بدهند.
3107---0902
* مذاکره بین ایران و عربستان باید مشروط به خروج نیروهای متجاوز آل سعود از یمن و پایان دادن به محاصره این مردم مظلوم بشود.
0049---0911
* ریاست محترم قوه قضائیه! بعد از سفر استانی قزوین اظهار داشتید که فساد در دستگاهها و سازمان‌ها به شدت مردم را رنج می‌دهد. البته این مسئله منحصر به یک استان نیست به هر کجا که روید آسمان همین رنگ است. متأسفانه کارهای اداری فشل و بعضا با روابط ناسالم انجام می‌شود که این امر موجب یأس و ناامیدی مردم از دستگاههای مختلف می‌باشد با تخصص و اشرافی که به گلوگاهها و مجاری فساد دارید امید است این نقیصه را از پیشانی نظام
بزدایید.
ابوالقاسمی، 8997---0912
* 90 درصد مشکلات مسکن مربوط به تهران می‌شود. غرض اینکه برنامه دولت برای حل مشکل مسکن باید بیشتر متوجه تهران باشد.
کریمی
* ساخت ساختمان جدید برای بانک‌ها و دستگاههای دولتی کار بسیار اشتباهی است که باید جلوی آن گرفته شود. خیلی از ساختمان‌های دولتی اضافه است که باید به نفع اقتصاد کشور و مردم فروخته شود.
5421---0918
* حمایت دولت از تولیدات داخل امری ضروری و پسندیده است ولی تکلیف حمایت از مردم مصرف کننده و جلوگیری از سوء استفاده تولید کنندگان در افزایش قیمت محصولات چه می‌شود؟ امیدواریم دستگاههای نظارتی به وظایف خود در این مورد عمل کنند و مردم را بی‌پناه نگذارند.
8949---0912
* کلیه دستگاههایی که به هر طریقی مانع طرح ساماندهی بازار خودرو شدند در بوجود آمدن فساد در این بازار مقصر بوده و باید پاسخگو باشند. مافیای انحصار خودرو در کشور باید از بین برود.
6643---0910
* به عنوان یک فعال قرآنی غبطه می‌خورم که کل بودجه آموزش و ترویج حفظ قرآن به اندازه یک بازیکن فوتبال است؟! مسئولین امر چه پاسخی
دارند؟!
9892---0919
* با توجه به تاکید بر حفظ زبان‌ فارسی، چرا هرروز شاهد گسترش زبان‌های بیگانه هستیم. امروزه بسیاری از مغازه‌های تازه تاسیس گویا افتخار می‌کنند که نام مغازه خود را به نام بیگانگان بگذارند (دیلی مارکت)(سوپرمارکت روزانه)! و...! از مسئولین امر درخواست می‌شود در دادن مجوز به این مهم
در «حفظ زبان فارسی» اهتمام ورزند.
یک شهروند از تهران
* روزنامه سازندگی به نقل از آقای عطریانفر نوشته آقای روحانی باید صاحب سبک شود. عرض می‌کنم آیا سبکی بالاتر از به نابودی کشیدن معیشت مردم توسط آقای روحانی می‌توان پیدا کرد؟
0049---0911
* چه شده که روزنامه‌های اصلاح‌طلب دشمن طالبان و خونخواه شیعیان افغانستان شده‌اند. مگرنه اینکه مدام توصیه به گفت‌وگو و مذاکره می‌کردند.
آیا غیر از این است که می‌خواهند با تحریک احساسات مردم کشور را درگیر جنگ سازند؟
3107---0902
* چگونه است که با افراد هنجارشکن که اعتقادات و ارزش‌ها را به بازی گرفته‌اند برخورد نمی‌شود؟
5350---0933
* عملکرد برخی اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنها قابل اصلاح نیستند و از رأفت جمهوری اسلامی سوءاستفاده می‌کنند و معیشت مردم را نشانه رفته‌اند. لذا باید با آنها که آنتن خود را به سمت کدخدا قرار داده‌اند و ضد مردم فعالیت می‌کنند برخورد شود.
2914---0990
* بعضی شیرهای پاستوریزه روزانه مصرف می‌کنند به‌ویژه نوزادان ولی با توجه به اینکه در همه شیرها ویتامین D3 اضافه شده طبق نظر پزشکان بیش از حد آن موجب بیماری و آسیب می‌شود. از مسئولین درخواست می‌شود شیرهای بدون ویتامین D3 هم تولید نمایند.
9239---0922
* سه ماه پیش پژو پارس از نمایندگی ایران‌خودرو تحویل گرفتم که متاسفانه درب صندوق عقب رنگ‌شدگی داشت! بعد از دو ماه دوندگی و پیگیری‌ها ،خودروی دیگر جایگزین شد که ترمز ندارد! تاکنون 6 بار به نمایندگی مراجعه کرده‌ام ولی متاسفانه حل نشده است و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟! دستگاه‌های نظارتی و بازرسی چکار می‌کنند؟!
8736---0912
* دولت و دولتمردان اجازه ندهند قیمت اجناس و ارزاق هرچند روز یک‌بار افزایش پیدا کند و موجب نارضایتی مردم بشود. افزایش قیمت باید سالیانه و براساس یک کار کارشناسی و با رعایت تمام جوانب کار
صورت گیرد.
شاه‌صاحبی
* مسئولین با گرانی‌های افسارگسیخته به جد مقابله کنند. واقعا این گرانی‌ها مردم را مستاصل کرده است.
9871---0912
* از مسئولین امر درخواست می‌شود با توجه به وضعیت آشفته‌ و نابسامان ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌ها و... نسبت به فعال کردن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور اهتمام جدی نمایند تا با منکرات برخورد نمایند. متاسفانه هرکسی هرطوری اراده می‌کند در جامعه ظاهر می‌شود.
(با سگ، بد‌حجاب و...!)
1648---0915 و 3949---0912
* بانک‌ها برای پرداخت زودتر از موعد اقساط وام‌ها، تخفیف‌های تشویقی در نظر بگیرند!
2146---0913