kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



علت اصرار آمریکا
عبداله گنجی: «اینکه آمریکایی‌ها علاقه مند به شروع مذاکرات ازنقطه پایانی مذاکرات وین هستندنشانگر رضایت آنان ازمذاکرات پیشین است.ظاهرا تدبیر دولت ما این است که فرمت جدیدی را برای مذاکره ارائه کند و همین نقطه محل منازعه است.اینکه آنها میخواهند از پایان وین شروع کنند یعنی دستاورد و رضایت داشته‌اند.»
امید به گره گشایی
‏ عبدالرحیم انصاری: « فارغ از آثار مخربی که هنوز هم از دوران روحانی در اقتصاد کشور دیده می‌شود، توجه ‎رئیسی به رفع موانع تولید بی‌شک گره گشا خواهد بود؛ امیدآفرینی با رفع مشکلات کارگران و احیای کارخانجات تعطیل از موثرترین اقدامات دولت است که ضمن تقویت منابع انسانی به استحکام اقتصاد کمک می‌کند.»
خفت گنبد آهنین
کاربری نوشت:«گردان‌های القسام یه فیلم منتشر کردن که با لوله‌های آبی که از زمین در میارن، موشک میسازن... چه خفتی برای اسرائیل بالاتر از اینکه گنبد آهنین با اون همه هزینه حریف دوتا لوله آب هم نمیشه.»
چه بلایی سر دیپلماسی ما آمده؟
حامد: «‏این... سعودی رسماً در شبکه اینترنشنال می‌گویند که تا جمهوری اسلامی قویتر نشده، برای رفع خطر از بشریت باید به ایران حمله کرد! آیا اگر این شبکه ایرانی بود و علیه کشور دیگری چنین برنامه‌ای داشت، از ایران به مجامع جهانی شکایت نمی‌کردند؟ چه کسانی دیپلماسی ما را فلج کردند؟»
جنایت آمریکا علیه بشریت
حسن عابدینی: «اسداله‌هارون گل، زندانی افغانستانی در سیاهچال گوانتانامو پس از ۱۴ سال اسارت، بی‌گناه شناخته شد. آمیت مهتا قاضی فدرال آمریکا در حکم نهایی نوشته است که او هرچه زودتر آزاد شود. آمریکا چه تعداد از این بی‌گناهان را ربوده، شکنجه، کشته یا ترور کرده است؟»
یاد شهید مصطفی خمینی گرامی باد

سیدمنصور موسوی با انتشار این تصویر نوشت: «در چنین روزی سید مصطفی خمینی را شهید کردند تا کمر امام و انقلاب را بشکنند اما امام اشکی نریخت و عزمش جزم‌تر شد و شهادت فرزند ارشدش را از الطاف خفیه الهی دانست؛ همین‌طور هم شد و در‌اندک زمانی دودمان پهلوی بر باد رفت. درود بر بزرگ‌مردان ایران».
چرا مشکل گاز داریم؟
صادقی نژاد: «ایران دومین تولیدکننده گاز جهان است ولی در حال حاضر با مشکل تامین گاز مواجه شده! حدود ده درصد گاز ایران در شبکه توزیع هدر می‌رود؛ حداکثر هدر رفت استاندارد
سه درصد است».