kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

برنامه‌ریزی والیبال برای المپیک 2024 پاریس

رئیس‌فدراسیون والیبال در جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی ضمن قدردانی و حمایت از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده‌‌سازی تیم ملی بزرگسالان تا المپیک پاریس را تهیه کند.


پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رئیس‌فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.
داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده‌‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا المپیک ۲۰۲۴ با توجه به هدف‌گذاری و اولویت‌های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به اجرا درآید.
داورزنی اظهار داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلاش‌های خانواده والیبال در این بخش ظهور می‌کند. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد کرد. برای المپیک ۲۰۲۴ از همین امروز برنامه‌های خود را آغاز می‌کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف‌گذاری‌مان یعنی المپیک ۲۰۲۴ حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.