kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* خوب است گزارش تحلیلگر اندیشکده شورای اتلانتیک با عنوان
«ایران دلیلی برای اعتماد دوباره به آمریکا ندارد» را سردبیران روزنامه‌های اعتماد، شرق و آرمان و دیگر زنجیره‌ای‌ها بخوانند وخود را به خواب نزنند و به توجیه برجام ادامه ندهند.
0049---0911 و 7250---0919
* مواضع جمهوری اسلامی در سیاست خارجی شفاف و روشن است با کسانی که در نزدیکی مرزهای ما برای صهیونیست‌های غاصب لانه‌سازی کنند برخورد محکم خواهد شد.
6263---0938
* در همان زمان مسئولیت آقای سیف در بانک مرکزی دلسوزان نظام از سوء مدیریت ایشان و تاراج دادن ثروت کشور انتقاد کردند و هشدارهای لازم را دادند ولی آن دولت گوش شنوا نداشت.
0084---0911
* بسیاری از کارگزاران معتقد و ملتزم به روش‌های دولت یازدهم و دوازدهم هنوز در مسند برخی از مدیریت‌ها حاضرند. با بودن این افراد اهداف عدالت‌خواهانه دولت مردمی محقق نخواهد شد. لازم است در امر جایگزینی مدیران انقلابی سرعت داده شود.
فرهاد فهیمی‌جو - تهران
* ضمن تشکر از مسئولین دستگاه قضا بابت محاکمه اخلال‌گران اقتصادی کشور در دولت گذشته و تعیین مجازات برای آنان درخواست داریم مسئولین رده بالاتر که دستور دهنده بودند نیز محاکمه شده و به مجازات برسند.
ناظم‌زاده
* بعضی از دولتمردان دولت قبل از جهت عملکرد به منزله سلول‌های سرطانی عمل کرده‌اند. آن‌ها باید در این دولت جراحی شوند.
4190---0917
* رئیس محترم دستگاه قضا ! ضمن تشکر از تلاش‌های مجدانه شما،‌ عرض می‌کنم کشور بازیچه نیست که یک عده با فریب افکار عمومی، آرای مردم را به سوی خود جلب و کشور را به خاک سیاه بنشانند و بعد در گوشه‌ای بروند. باید مجازات مسئولان خاطی آنقدر پرهزینه و سنگین باشد تا کسی در آینده چنین کاری را نکند.
سید طبایی
* متأسفانه در کشور قشری به وجود آمده‌اند که پول یک شلوار آنها مساوی با حقوق یک ماهه یک کارگر است و بدتر از همه این قشر دلالی و واسطه‌گری انگلی را برای خود انتخاب کرده‌اند و فشار زندگی روی اقشار ضعیف جامعه است.
1258---0938
* اگر تولید داخلی به نحو مطلوب رونق بگیرد انواع قاچاق روی نخواهد داد. البته همیشه عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب وجود دارند که باید حساب و کتابشان با قانون باشد.
6263---0938
* متأسفانه شرکت‌ها و کارخانه‌ها بعد از اعلام ممنوعیت واردات کالاهای خارجی از این موقعیت سوءاستفاده کرده اقدام به دوختن کیسه برای خود کرده‌اند. باید جلوی این سوءاستفاده گرفته شود.
0049---0911
* حمایت عمومی از تولیدات داخلی در جای خود یک امر لازم و ضروری است ولی نه به قیمت اجحاف به مصرف‌کنندگان با افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، دستگاه‌های نظارتی باید در این میان به وظایف خود عمل کنند.
8949---0912
* برای جلوگیری از تکرار جنایت علیه شیعیان در افغانستان همان‌گونه که آقای زارعی در یادداشت اخیر خود (چاپ شده در کیهان یکشنبه 1400/7/25) آورده باید موازنه جدید قدرت در این کشور شکل بگیرد.
0049---0911
* شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه شیعیان نمازگزار در مساجد افغانستان به دست دشمنان کوردل نشانه ‌حقانیت راه مسلمانان است. اگر مرتکبان این اقدام اهل منطق قرآن و تعالیم حضرت خاتم‌النبیین(ص) و ایمان و تقوا بودند هرگز راضی نمی‌شدند از بینی مسلمان و مؤمنی قطره خونی جاری شود. آنان فقط مجری برنامه‌های آمریکا هستند.
6960---0936 و 6263---0938
* واقعا خسارت است که تمام خدمات و جانفشانی‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کل کشور در اثر وقوع یک برخورد بد از سوی یک مأمور انتظامی خدشه‌دار بشود. می‌طلبد که موضوع آموزش کارکنان نیروی انتظامی برای خویشتنداری در شرایط التهاب جدی گرفته شود.
3453---0992
* مشکل از کجاست که بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها محصولات خود را با عناوین خارجی و رسم‌الخط زبان بیگانه تبلیغ و عرضه بازار می‌کنند. آیا نظارت و کنترلی بر این امر وجود دارد؟
9915---0914
* رژیم آل‌سعود از یک طرف در برگزاری مراسم حج به بهانه ویروس کرونا محدودیت‌های شدید اعمال می‌کند ولی از سوی دیگر ورزشگاه ریاض را برای مسابقه فوتبال با ایران بدون رعایت ضوابط بهداشتی پر از جمعیت کرده بود.
0312---0939
* طبق اعلام شرکت برق منطقه‌ای تهران مصرف زیر 3 کیلووات در روز رایگان است. ما فقط یک یخچال و یک لامپ 40 وات داریم و از کولر هم استفاده نمی‌کنیم و به این ترتیب تلاش می‌کنیم مصرف برق‌مان روزی بیش از 3 کیلووات نشود ولی وقتی پول برق برایمان آمد و پیگیری کردم گفتند میزان مصرف ضرب در 2 می‌شود. چرا؟
6327----021
* در میدان و خیابان‌ ولی‌عصر(عج) برخی از مغازه‌داران روبه‌روی مغازه خود و چند متر پایین‌تر و بالاتر آن بساط پهن می‌کنند! گویا خیابان نیز جزو مغازه آنهاست. لازم است شهرداری‌ها با این متخلفین برخورد کنند.
5241---0912
* دلیل تفاوت حق بیمه شخص ثالث یک نوع خودرو با سال ساخت متفاوت با وجود پرداخت دیه و خسارت یکسان توسط بیمه چیست؟ لطفا مسئولین امر پاسخ دهند.
فلاحی
* از ارسال پیامک‌های ناخوانده و تحمیلی همراه اول خسته شدیم. اگر پیامک نخواهیم چکار باید بکنیم؟
3303---0913
* کارکنان اتوبوسرانی جزو مجموعه شهرداری تهران هستند و تفاوتی با کارکنان شهرداری ندارند ولی هرگاه به مناسبتی مبلغی برای کارکنان شهرداری در نظر می‌گیرند (کارت شارژ) برای مجموعه کارکنان اتوبوسرانی در نظر نمی‌گیرند. باید کلی دوندگی و پیگیری کنیم تا ثابت شود ما هم جزو کارکنان شهرداری هستیم تا بعدا برای ما نیز واریز کنند. از شهردار جدید و انقلابی تهران درخواست می‌شود این مشکل ما را برای همیشه حل کند.
زارعی
* مسئولان خرم‌آباد به فکر خالی کردن اطراف قلعه فلک‌الافلاک و راه‌اندازی مجدد شرکت پارسیلون که به قیمت مفت فروخته شد و فعالیت آن متوقف شد باشند تا مردم شاهد رونق کسب و کار و فعالیت باشند و از رکود اقتصادی خارج شوند.
0685---0916
* چرا در یک سال قیمت نان در گرمسار دوبار افزایش پیدا کرد؟ از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
3580---0912