kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

به هوش باشیم
حسن صادقی‌نژاد: «دو اشتباه رسانه‌ای مهم در این هفته: 1.طرح محرمانه شدن اموال مسئولین هیچ ربطی به مجلس فعلی نداره و فکر روند قانونیش از دو مجلس قبل شروع شده و حالا مجمع این گونه اصلاحش کرده. 2.تصویر گشت ارشاد متعلق به سالها پیش است. چرا این‌قدر ساده فریب می‌خوریم؟»
مقام زن خانه‌دار
ابراهیمی: «استاد پناهیان: خانم‌ها نه نیاز به جهاد دارند و نه به شهادت که به مقامات عالیه برسند بلکه با همان نقش پنهان در دین به همه مقامات می‌رسند. در قیامت معلوم می‌شود که یک خانم خانه‌دار که به ظاهر هیچ کاری نکرده چه مقامی دارد. در قیامت معلوم می‌شود که عالم را خانم‌های خانه‌دار
می‌چرخاندند.»
سردار خط‌شکن
یاس: «در ماجرای حمله تکفیری‌ها به حرم عسکریین وقتی قوای نظامی عراق نیاز به یک خط شکن داشت، سردار سلیمانی با شجاعت، خط دشمن را شکست و وارد حرم شد، با ورود ایشان روح تازه‌ای در مدافعان حرم دمیده شد و نگذاشتند داعش حرم را تصرف کند. یا صاحب الزمان منتظر برگشتت با سردار دل‌ها خواهیم ماند.»
رسانه در دست یهودیان!
کاربری نوشت: «به گزارش مرکز تبارشناسی یهود؛ بیش از ۹۶ نفر از کارمندان، دست‌اندرکاران و مدیران بخش‌های مختلف شبکه CNN یهودی هستند. یعنی باز هم از حضور صهیونیست‌ها در رسانه باید گفت!؟»
افتضاح اصلاح‌طلبان را
به پای مجلس انقلابی ننویسید
مجتبی رضاخواه: « شکست سکوت ۶ ساله اصلاح‌طلبان! به عنوان نماینده مجلس با محرمانه تلقی شدن اموال مسئولین مخالفم؛ این افتضاح در سال۹۴ و توسط مجمع تشخیص مصلحت و به ریاست‌ آقای‌هاشمی به بار آمده! اما چرا اصلاح‌طلبان که در ۶ سال گذشته ساکت بودند، تلاش می‌کنند تا این افتضاح را به مجلس یازدهم نسبت دهند؟!»
تفریغ بودجه یعنی این
محمد نجارصادقی: « اینکه گزارش تفریغ بودجه سال 99 بدون هیچ تعارفی حتی به سراغ ستاد اجرایی فرمان امام رفته، یعنی تفریغ در حال بازگشت به جایگاه نظارتی خود است و اسیر سیاسی بازی نشده. جنجال‌های سیاسی و بی‌فایده عادل آذر با روحانی و رحمانی فضلی با احمدی‌نژاد را فراموش نکردیم.»
پهلوان گرایی

حیدر با انتشار این تصویر نوشت: «آقا محمدرضا گرایی مدال طلای خودش را به شهدای گمنام اهدا کرد؛ جهان پهلوان واقعی توئی پسر.»