kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 

شکست استقلال مقابل تیم ملی‌دانشجویان
تیم فوتبال استقلال در مصافی تدارکاتی مقابل تیم ملی دانشجویان، تن به شکست یک بر صفر داد. در چارچوب دیدار تدارکاتی، دو تیم استقلال و تیم ملی دانشجویان ایران دیروز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله تیم ملی دانشجویان پایان یافت‌.تک گل این بازی را محمد اوسانی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.تیم استقلال در این بازی دوستانه با ترکیب سید حسین حسینی،عارف آقاسی،محمد حسین مرادمند،محمد دانشگر،جعفر سلمانی،مهدی مهدی‌پور،آرش رضاوند،سبحان خاقانی،وریا غفوری،آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد به میدان رفت.در طول این بازی رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر
نیک نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمد جواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری برای استقلال به صورت تعویضی به میدان رفتند.در این مصاف تدارکاتی، سهم تیم فوتبال استقلال در ایجاد موقعیت بسیار بیشتر از حریفش بود و آبی پوشان توسط رمضانی، قاسمی‌نژاد، سلمانی، مطهری، آزادی، رابط، خاقانی و... می‌توانستند به گل برسند که ضربات این بازیکنان با واکنش عالی دروازه‌بان تیم دانشجویان و گاهی برخورد با دیرک دروازه، به گل تبدیل نشد.همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اواسط این بازی در محل برگزاری مسابقه حاضر شد و با فرهاد مجیدی برخورد گرمی داشت.او به همراه مهدوی‌کیا این بازی را از نزدیک تماشا کرد.
حدادی‌فر: به هیچ وجه زیر بار بازی خداحافظی نمی‌روم
قاسم حدادی‌فر کاپیتان سال‌های اخیر تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت، تصور نمی‌کرده است که با چنین اتفاقاتی از تیم محبوبش خداحافظی کند.قاسم حدادی‌فر در مورد خداحافظی‌اش از ذوب‌آهن اظهار داشت: رفتن همیشه سخت است و اتفاقاتی افتاد که البته برای من سخت‌تر شد. در گذشته دیده بودم که چه شرایطی برای بازیکنانی مثل صلصالی، مهدی رجب‌زاده و اسماعیل فرهادی به وجود آمده بود و انتظار برخی چیزها را داشتم، اما فکر نمی‌کردم با چنین اتفاقاتی از ذوب‌آهن خداحافظی کنم. حالا هم کاری نمی‌توان انجام داد و امیدوارم که برای باشگاه اتفاقات خوبی رخ دهد. البته این را هم بگویم که همیشه با باشگاه رابطه خوبی داشتم و خودم را مدیون ذوب‌آهن می‌دانم.وی افزود: بحث مهمی که دوست دارم در موردش صحبت کنم، آمادگی بدنی‌ام است، چون من در صحت و سلامت قرار دارم و حتی آقای تارتار چند هفته پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی به این موضوع اشاره کرد که از شرایط خوب بدنی من تعجب کرده بود و حتی مرا الگوی جوان‌ها دانست. حالا نمی‌دانم یک هفته بعد چه اتفاقاتی رخ داد که نظر ایشان عوض شد.من در سکوت کامل خداحافظی کردم و دوست دارم ذوب‌آهن نیز آرامش داشته باشد. من به هیچ وجه طلبکار نبوده و نیستم و همیشه به چیزی جز ذوب‌آهن و موفقیت تیم فکر نکردم.وی راجع به اینکه گفته می‌شود باشگاه قصد دارد برای او بازی خداحافظی ترتیب بدهد تا این بازیکن در بازی با سپاهان در هفته چهارم خداحافظی کند، گفت: من دوست داشتم با پیراهن ذوب‌آهن خداحافظی کنم و به پیراهن این تیم وفادارم. در حال حاضر شرایط مساعد نیست که کنار تیم باشم و ذوب‌آهن نیز نیاز به آرامش دارد. من برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم و همیشه یاد گرفتم صادقانه رفتار کنم. اینکه می‌گویند در هفته چهارم خداحافظی می‌کنم، درست نیست و من چنین تصمیمی ندارم. به هیچ وجه زیر بار بازی خداحافظی نمی‌روم.
اتمام مهلت مربی ایتالیایی و بسته شدن پنجره پدیده
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پدیده به دلیل بدهی به مربی ایتالیایی دو فصل قبل این تیم بسته شد. در حالی که قرار بود روز دوشنبه هفته گذشته به دلیل بدهی ۷۳ هزار دلاری باشگاه پدیده به استفانو کوزین، مربی دو فصل قبل این تیم پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود، مدیربرنامه‌های این مربی پس از صحبت به مدیران باشگاه، فرصتی دو روزه داد تا این بدهی و جریمه فیفا را پرداخت کنند.مدیران این باشگاه مشهدی نیز از این فرصت استفاده نکردند تا کوزین ایتالیایی نامه‌ای به فیفا بزند و اعلام کند که پولی به حساب او واریز نشده است و همین امر موجب شد تا فیفا پنجره نقل و انتقالاتی پدیده را ببندد.باشگاه پدیده فرصت کمی دارد تا این بدهی ۷۳ هزار دلاری به همراه جریمه ۷۵۰۰ فرانکی فیفا را پرداخت کند، در غیر این صورت به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.