kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اینکه نخست‌وزیر نگون‌بخت رژیم جعلی و کودک‌کش می‌گوید نمی‌گذارم ایران موفق به ساخت سلاح هسته‌ای شود، چون می‌داند براساس آموزه‌های دینی و فتوای حضرت آقا، قصد ساخت آن را جایز نمی‌دانیم لذا این مفلوک می‌خواهد گاوهای شیرده را سرکیسه کند و الا اگر ایران قصد ساخت داشت ارباب او هم هیچ غلطی نمی‌توانست بکند.
1936---0913
* نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اوج درگیری و جنگ بین اسرائیل و حماس گفته بود موشک‌باران اسرائیل توسط حماس به کنار موضوع تحریک فلسطینیان در مناطق اشغالی و خطرهایی که در پی دارد باید مهار شود. غرض اینکه بیشتر نگرانی اسرائیلی‌ها از داخل است.
3107---0902
* صهیونیست‌ها با کشورهایی که گرم می‌گیرند بعد از مدتی آن کشورها را به سمت تجزیه سوق می‌دهند فلذا آینده جمهوری آذربایجان و ترکیه نگران‌کننده است.
2146---0913
* هفته نیروی انتظامی را به همه عزیزان این‌نیرو تبریک عرض می‌کنیم و در مقابل تقاضا داریم در رابطه با موارد بدحجابی‌ها و سایر مظاهر فساد در جامعه عملکرد مؤثر و بازدارنده‌ای داشته باشند.
7616---0918
* ضمن تشکر از یادداشت روز شنبه آقای شریعتمداری و برنامه شنبه‌شب شبکه افق که به بیان اشکالات برجامی دولت قبل پرداخته شد شکی در اشتباهات فاحش آنها نیست و مردم بی‌صبرانه منتظر برخورد قانونی با مسببین این مصیبت‌ها بر نظام و کشورند.
مهربان- اصفهان
* وقتی مطلع شدم آقای شریعتمداری قرار است مهمان برنامه جهان‌آرا باشند برای 27 نفر از دوستان پیامک فرستادم تا برنامه مفید جهان‌آرا را ببینند و با مشکلات دولت قبل بیشتر آشنا شوند!
1936---0913
* با اعتراف جدید دکتر ظریف کاربلدی رئیس‌جمهور قبل و اعضای دولتش بر همگان آشکار شد حیف که مردم قدر آنها را ندانستند؟!!!
7594---0910
* از آقای ظریف بپرسید اگر برای فروش و یا خرید منزل یک قولنامه ساده جلویشان می‌گذاشتند بدون مطالعه امضا می‌کردند؟! پس طی دو سال رفت و آمد و فرایند جلسات دقیقاً دنبال چه چیزی و به چه کاری مشغول بودند؟! چرا به جای قهقهه مستانه و قدم زدن با دشمنان نظام کمی وقت برای مطالعه قرارداد چندین ساله نگذاشتند؟! آقای روحانی حقوقدان که شب و روز برجام برجام می‌کرد چه پاسخی دارند؟!
0594---0912
* اگر خسارت‌هایی که آقای زنگنه در قرارداد کرسنت به کشور وارد کرده واقعیت دارد که دارد چرا دستگاه قضا با ایشان برخورد نمی‌کند؟ این تعلل برای چیست و چرا؟
شریفی
* متأسفانه باید گفت بیش از 80 درصد یارانه پنهان به دهک‌های بالای جامعه تعلق گرفته است فلذا باید با اخذ مالیات‌های سنگین از این قشر به این بی‌عدالتی بوجود آمده در اقتصاد کشور پایان داد.
9121---0911
* دولت با حذف یارانه و قطع کمک معیشتی دهک‌های بالای جامعه می‌تواند گام مهمی در اصلاح نظام اقتصادی کشور و توزیع عادلانه ثروت بردارد و برای این کار نیاز به شجاعت است.
9121---0911
* ادامه ممنوعیت واردات خودرو بزرگترین ضربه را به اعتماد اجتماعی زده و می‌زند. برای جبران این بی‌اعتمادی باید مصوبه مجلس مبنی بر وارد کردن خودرو بدون خارج کردن ارز از کشور عملی شود.
1866---0992
* درخصوص تنش‌های به وجود آمده در شمال غرب کشور که با تحریک اسرائیلی‌ها کلید خورده باید گفت دست ایران بسته نیست. خیلی راحت می‌توان کاری کرد که روز رژیم جعلی اسرائیل چون شب تار شود.
3107---0902
* چنانچه نظام بتواند سیستم و قوانین بانک‌های کشور را اصلاح اساسی بکند گام مهمی در سالم‌سازی اقتصاد کشور برداشته است. بسیاری از فسادهای مالی ریشه در قوانین و عملکرد بانک‌ها دارد.
5421---0918
* به خاطر 14 هزار پوند یک نخست‌وزیر را در اروپا بی‌آبرو کردند ولی در کشورمان صحبت از میلیاردها دلار خسارت و میلیون‌ها دلار رشوه در کرسنت اتفاق افتاده ولی گویا اتفاقی نیفتاده است و هیچ خبری از برخورد با این نابکاران نیست. چرا؟!
یک شهروند
* با تقدیر و تشکر از شبکه ورزش و شبکه 3 سیما که نسبت به پخش مسابقات کشتی جهانی آزاد و فرنگی بزرگسالان به صورت زنده اقدام نموده. پخش مسابقات ورزش اول کشور در فرهنگ‌سازی ورزش بومی و پهلوانی و در جذب رده‌های سنی پایه موثر می‌باشد!
9770---0918
* مهاجرت بی‌رویه از روستا به شهر همچنان یک معضل جدی است که متاسفانه برای این پدیده تدبیر مطلوب و کارساز صورت نگرفته است و امروز نسبت جمعیت شهرها به روستاها 64 به 36 درصد رسیده در حالی که 4 دهه قبل تقریبا عکس این بود!
9121---0911
* دولت قبل با برجام ننگین به خواسته دشمنان نظام تن داد و حال که خطا‌های آنها روشن شده، ملت انتظار رسیدگی دارند که امیدواریم دستگاه قضا نسبت به خواسته قاطبه ملت اقدام نماید.
9738---0990
* بیش از دو سال از ثبت‌نام دریافت کارت ملی سپری می‌شود ولی هنوز تعدادی از مردم موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند. از دولت جهادی درخواست می‌شود این مشکل بخشی از مردم را با پیگیری حل نمایند.
0701---0935
* دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه امور تبلیغات صنعتی، ارباب صنایع را ملزم نمایند تا همراه تبلیغات برای اجناس خود و تشویق مصرف‌کننده به خرید تولیداتشان، درخصوص ویژگی‌های آنان نیز شفاف‌سازی کرده و از کلی‌گویی بپرهیزند.
9219---0903
* ورزشگاه مخروبه سمیه در منطقه 12 تهران خیابان 17 شهریور موجب به وجود آمدن آلودگی در محل شده از مسئولین امر درخواست داریم این مجموعه را از حالت مخروبه بیرون آورده و سروسامان بدهند.
8926---0912
* با بازگشایی مدارس در شهرستان آمل، شهر با ترافیک سنگین مواجه خواهد شد. راه‌حل آن اجرای طرح تردد زوج و فرد ماشین‌ها می‌باشد که امیدواریم مورد توجه مسئولین شهر قرار بگیرد.
9121---0911
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران
ضمن تشکر از انعکاس مشکلات شهروندان محترم و در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 1400/07/17 با موضوع «نصب سرعتکاه در کوچه شهید مرتضی اردانی واقع در شهرک شریعتی»، به آگاهی می‌رساند: «با توجه به امکان‌سنجی صورت گرفته و طرح در کمیته ایمنی و جلوگیری از تخلفات، پس از تایید پلیس راهور منطقه 19 به‌صورت ویژه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار خواهد گرفت».