kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

چرا فاتحان خیبر؟
سیدمحمد حسینی: «عنوان رزمایش ارتش کاملا هوشمندانه انتخاب شده است. پیامبر اکرم توطئه سران یهود را با فتح خیبر خنثی کرد، رزمایش فاتحان خیبر نیز هشداری به رژیم صهیونیستی است که اگر پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند، با چنان واکنش کوبنده‌ای مواجه می‌شود که دیگر نیازی به انتظار ۲۵ ساله نیست!»
حمایت از تولید ملی

شهاب با انتشار این تصویر نوشت: «امروز رفتم برای برادرزاده‌ام اسباب بازی بگیرم که این اسباب بازیای ایرانی رو دیدم، حقیقتا خیلی خوشحال شدم. مدل، بسته بندی و قیمتاشون خیلی خوب بود.»
«کلاب‌هاوس» مسموم و مبتذل
حسین: «پس از گذشت ۷ ماه از حضورم در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس باید اعتراف کنم امروز تبدیل به فضایی مسموم، مبتذل و متعفن شده است، بسیاری از صاحب‌نظران و اهالی‌اندیشه مجبور به ترک آن ولو موقتی شدند. اگر بگوییم این شبکه اجتماعی در ایران ول و رها شده است، بیراه نگفته‌ایم.»
گرانی‌ها پس از تسلط طالبان

حجت با انتشار این تصویر گفت: «همین الان رفتم این کپسول را گاز کردم؛ 11 کیلو پر کرد، شد 836 افغانی (265 هزارتومان). فی کیلو: 76 افغانی (24 هزار تومان). تا دوماه پیش کیلویی 50 افغانی بود.»
متوهمان تاریخ بخوانند
حسین پور: «آخرین کسی که روی خود مردم ایران برای جدا کردن بخشی از خاک ایران حساب باز کرد، صدام بود که دقیقا توسط همان عده از مردم مدنظرش، سفت‌ترین تو دهنی را خورد و عاقبتش هم دیدیم که چه شد! پان‌ترک‌های احمق باکو و نوعثمانی‌های متوهم آنکارا که قد انگشت کوچک صدام هم نبودند و نیستند!»
خندیدیم

فاطمه سادات با انتشار این تصویر نوشت:«واکنش فرمانده‌هان ارتش بعد از شنیدن صحبت‌های علی اف.»