kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی در فرانسه نادان‌های سیاسی همچون ماکرون و لودریان در حاکمیت باشند اوضاع طوری می‌شود که قالتاق‌های آمریکایی آنان را دور زده و نه تنها جیب‌شان را خالی نموده بلکه از نوکری هم خلع می‌شوند! قابل توجه تقی‌زاده‌های داخلی و بین‌المللی که عاقبت نوکران دولت غارتگر و دزد آمریکا را ببینند و عبرت بگیرند!!
نوربخش- مشهد مقدس
* دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی در برابر هر اقدام خرابکارانه و ترور توسط استکبار جهانی و رژیم جعلی با ضربه متقابل مانع تکرار جنایت آنها شوند.
8305---0912
* دولت انقلابی برای پاکسازی مجموعه خود از نفوذی‌ها و فتنه‌گران 88 لحظه‌ای درنگ نکند.
0084---0911
* یک روزنامه اصلاح‌طلب باز هم از برجام می‌نویسد: خدا این جماعت بیمار و بیچاره را شفا دهد. تمام زندگیشان شده برجام! لابد در منزل هم برجام برجام می‌کنند! بیچاره زن و بچه‌هایشان در منزل چه می‌کنند.
0049---0911
* گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یعنی اینکه پرچم مقاومت بالا است و راه عزت و افتخار حسینی همچنان ادامه دارد.
2146---0913
* با تبریک عضویت رسمی جمهوری اسلامی ایران به شانگهای به رئیس‌جمهور محترم و اعضای دولت و ملت، امیدوارم غرب باوران و کدخداپرستان هم از خواب غفلت بیدار شوند و به دستاوردهای دولت سیزدهم در ابتدای شروع دولتش که برای کشور و ملت به ارمغان آورده‌اند افتخار کنند و امیدوارم شانگهای نیز با پول واحد جایگزین دلار و یورو در منطقه آسیا شود.
شکیبا
* واقعیت امروز آمریکا مثل کسی است که با قمار، هست و نیست خودش را به باد داده باشد.
یک پیام
* دولت به‌جای عقب و جلو کشیدن ساعت رسمی کشور ساعت شروع کار مشاغل دولتی و غیردولتی را تغییر بدهد.
0495---0911
* از تیم حفاظت رئیس‌جمهور درخواست می‌شود نهایت مراقبت را به عمل آورند چرا که دشمنان از دولت جهادی و انقلابی به شدت عصبانی هستند.
وحیدی
* به همان اندازه که اخبار مربوط به دستاوردهای پیشرفته سپاه و ارتش خوشحال‌کننده است، خبر بی‌کیفیت بودن تولیدات صنعت خودرو‌سازی کشور بعد از گذشت سالیان سال آزار‌دهنده و ناراحت‌کننده می‌باشد. جا دارد که تحولی رو به جلو بوجود بیاید.
0049---0911
* با توجه به وجود کم آبی در کشور دولت باید در رابطه با نوع و میزان کشت محصولات کشاورزی نظارت و کنترل داشته باشد. چرا باید وضعیتی بوجود بیاید که یک محصول بخاطر تولید زیاد ارزان و محصول دیگر به دلیل تولید کم‌ گران و نایاب بشود؟
6807---0913
* مجموعه تلویزیونی خانه کوچک ساخت کشور آمریکا که برای چندمین بار از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود دارای محتوای تهاجم فرهنگی است. خواستار توقف پخش این سریال هستیم.
6810---0911
* دفاع از بیت‌المال باید جدی گرفته شود. در همین رابطه ضروری است دولت فکری برای شناسایی و قطع انشعاب‌های برق غیرقانونی معمول شده در شهرهای کشور بکند.
2665---0912
* برای رضایت تولیدکننده و مصرف‌کننده و قطع دست دلال‌های زالو‌صفت که زندگی مردم را به تباهی می‌کشانند، دولت طرحی را پیاده کند تا فاصله‌ تولیدکننده و مصرف‌کننده کم شود و رضایتمندی مردم فراهم گردد.
0208---0911
* مسئولین امر تدبیری برای به سرقت نرفتن دریچه‌های فاضلاب، حفاظ کنار پل‌های هوایی، دیوارهای صداگیر کنار اتوبان‌ها، علائم راهنمایی، تاسیسات و کابل‌های برق و تلفن نمایند. هم خطراتی بوجود می‌آورد و هم چهره شهر را زشت جلوه می‌دهد.
1232---0912
* از یک طرف بانک‌ها برای جلوگیری از ابتلا و شیوع کرونا اعتبار کارت‌ها را تا یک سال تمدید می‌کنند و از طرف دیگر بانک صادرات و سازمان بازنشستگی کشوری با ادغام کارت‌های شناسایی و بانکی و صدور کارت جدید و صرف 18 میلیارد تومان، سالمندان را برای ابطال کارت‌های معتبر قبلی و دریافت کارت جدید به بانک‌ها می‌کشانند؟!
0701---0935
* ثابت نگه داشتن قیمت فرآورده‌های نفتی و برق موجب افزایش مصرف شدید آن می‌شود قیمت‌ها متعادل و متعارف باید افزایش یابد تا فشار برجامعه وارد نشود.
6810---0911
* چرا سازمان تامین اجتماعی سایت حق پرداخت بیمه را طوری طراحی نمی‌کند که بتوان نسبت به پرداخت آن حتی از عابر بانک‌ها هم اقدام نمود و لازم نباشد حتما از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرد؟! چرا همانند قبوض آب، برق، گاز، تلفن و... دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت نیست؟!
بیگی
* لطفا گزارشی از نصب اگزوز و بوق گوش‌خراش در بعضی از خودروها توسط عده‌ای از رانندگان دگرآزار تهیه و به موارد زیر بپردازید: 1- ایجاد آلودگی شدید صوتی و اثرات تخریبی آن بر روان و سلامت مردم به ویژه بیماران سالمند 2- لزوم ایجاد مکانیزمی در کشور جهت ممانعت از تولید یا واردات اینگونه وسایل مخرب 3- درخواست از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با رانندگان روانی این گونه وسائط نقلیه و در صورت لزوم توقیف خودرو و باز کردن آن وسایل و جریمه سنگین در مرحله اول و در صورت تکرار ابطال گواهینامه فرد برای همیشه!
فرهاد فهیمی‌جو- تهران
* آیا بهتر نیست که مشاوران املاک از وزارت صمت منفک و تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی قرار گیرند تا دست واسطه‌ها هم قطع شود.
خدمتگزار
* ویزای اربعین گرفتیم ولی متأسفانه دفاتر فروش بلیط هوایی قیمت مصوب را اعمال نمی‌کنند و 10 میلیون به بالا مطالبه می‌کنند! مسئولین امر نظارت بیشتری داشته باشند.
8466---0912
* بعید می‌دانم که در کشورهای دنیا پادگان در وسط شهر قرار داشته باشد. حال که پس از چندین سال تهران دوباره دارای شهردار جهادی شده باید فکری به حال پادگان خیابان شهید قدوسی شود.
5241---0912
* تا وقتی که فرهنگ زشت تقلب، کم‌فروشی و گران‌فروشی در جامعه غالب باشد تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای مدیریتی مدیران و مسئولان تحت شعاع قرار خواهد گرفت. بنابراین ثبات اقتصادی و برقراری آرامش در بازار باید در اولویت کار مسئولان کشور باشد.
2143---0913
* یکی از عوامل گرانی کالا و ارزاق در بازار عدم نظارت دولت بر قیمت‌های ارائه شده در فضای مجازی است برخی از کسبه کاری به قیمت خرید کالاهای خریداری شده خود ندارند فقط قیمت کالا در فضای مجازی را ملاک قرار می‌دهند.
8495---0911