kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

داورزنی: عطایی تا المپیک سرمربی تیم ملی والیبال می‌ماند

 

رئیس‌فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه عطایی نشان داد قابلیت سرمایه‌گذاری دارد گفت: به احتمال بسیار او تا المپیک پاریس سرمربی تیم ملی ایران خواهد ماند.
محمدرضا داورزنی در تازه‌ترین صحبت‌هایش درباره عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مقتدرانه قهرمان آسیا شدیم و راهی مسابقات قهرمانی جهان هستیم اما این را بدانید که باید مبتنی بر یک برنامه مشخص تا المپیک پیش برویم که سهمیه المپیک پاریس برایمان قطعی باشد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد و از مجموعه ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده می‌کنیم.
وی افزود: تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با میانگین سنی ۲۴ سال همراه با یک کشور دیگر، کم‌سن‌ترین تیم مسابقات و نیز بلندترین تیم بود و این نوید روزهای خوب را می‌دهد. حتماً باید در کشور فعالیت بیشتری داشته باشیم و پشتوانه‌هایی را بسازیم که خیالمان برای آینده راحت باشد و در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشیم. داورزنی در ادامه گفت‌وگویش با خبرگزاری مهر با اشاره به بهروز عطایی تأکید کرد: عطایی در سال ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی جوانان جهان را برای نخستین‌بار به دست آورد و با تیم بزرگسال نیز در قهرمانی آسیا مقابل حریف قدرتمندمان ژاپن پیروز شد و نشان داد که این قابلیت در او وجود دارد. عطایی قابلیت اعتماد برای سرمایه‌گذاری را دارد. فدراسیون نسبت به کادر ایرانی نظر مثبت دارد و از او حمایت می‌کند اما جلسه کارشناسی را برگزار خواهیم کرد تا پلن‌هایمان برای نوجوانان و جوانان در یک راستا باشد. هنوز در رده‌های پایه مشکل داریم و باید کار جدی‌تری انجام شود. اصلاح تکنیک باید صورت گیرد و در دریافت و سرویس عملکرد مطلوب‌تری داشته باشیم.
وی درباره برگزاری جلسات کمیته فنی گفت: تمام این نکات در کمیته فنی بررسی خواهد شد، این جلسات ظرف یک یا دو هفته آینده برگزار می‌شود ولی مردم خیالشان راحت باشد، مسابقات ژاپن نشان داد که روی کادر ایرانی می‌توانیم اعتماد کنیم. به احتمال بسیار زیاد بهروز عطایی تا المپیک پاریس سرمربی تیم ملی خواهد بود.