kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* اقدامات 45 روز اخیر دولت دکتر رئیسی امید را به جامعه بازگرداند. امیدی که طی 8 سال در دولت ناکارآمد بسیار کم شد و ثابت گردید با اخلاص و توکل بر خدا می‌توان بر مشکلات فایق آمد. افسوس بر 8 سالی که با انتخاب غلط به جماعت اشرافی رأی و میدان دادیم.
1713---0915
* چقدر خوب است در راستای فرمایش حضرت آقا، وزارت ورزش به ورزشکارانی که با رژیم جعلی و کودک‌کش از مدال می‌گذرند، مدالی به نام مدال مقاومت اهدا نماید.
0761---0913
* سخنرانی نماینده کشورمان در سازمان ملل فوق‌العاده انقلابی بود. سخنانی از جمله اینکه ما بدهکار بیگانگان نیستیم و یا این جمله که آمریکایی‌ها جای قربانی و قانون‌شکن را جابجا کرده‌اند، سالها بود که از زبان دیپلمات‌های ایران در مجامع جهانی شنیده نشده بود.
0049---0911
* منزلی که آمریکای جنایتکار در افغانستان با موشک هدف قرار داد و 7 کودک به شهادت رسیدند باید حفظ شود تا توریست‌ها و... مورد بازدید قرار دهند و از مدعی حقوق بشری آمریکا برای جهانیان تصاویر این 7 کودک را به نمایش گذارند.
0220---0935
* مطابق نظر متخصصین در هر دو طب جدید و سنتی ترس عامل مهم در تضعیف سیستم ایمنی بدن است. بسیار دیده شده که بیمار از ترس و نه از بیماری فوت کرده غرض اینکه بعضی از برنامه‌های صدا و سیما مثل اعلام فوتی‌های کرونایی در چندین نوبت در طول شبانه‌روز بیشتر مردم را می‌ترساند.
0996---0919
* گویا به نفع مافیای ثروت و قدرت نیست که به شیوه فعلی مدیریت شرکت‌های خودروساز داخلی دست‌زده شود فلذا با شروع تحول در این حوزه سر و صدای یک عده بلند خواهد شد. مهم این است که نباید مرعوب شد و با قدرت جراحی صورت بگیرد.
2770---0912
* وقتی هزینه باشگاه‌های فوتبال، دولتی است چرا قراردادها رسانه‌ای نمی‌شود؟! مگر دانستن حق مردم نیست؟! ثانیاً مگر حقوق کارمندان و کارگران یک هزارم درآمد فوتبالیست‌ها نیست؟!
4958---0916
* چطور عده‌ای خود را ایرانی می‌دانند و سرمایه کشور را برای چند ریال بیشتر از کشور خارج و در امارات و یا ترکیه سرمایه‌گذاری می‌کنند؟! انسان باورش نمی‌شود که اینها ایرانی باشند.
2943---0916
* با توجه به این که الحمدلله با همت دولت دکتر رئیسی در تزریق واکسن کرونا، آمارهای فوتی‌ها کاهش یافته است متأسفانه پارک‌ها باز شده و افراد همانند سیزده به در راهی پارک‌ها می‌شوند. از مسئولین بهداشت و ستاد کرونا درخواست می‌شود با حساسیت در این خصوص تصمیم بگیرند تا ان‌شاءالله به ریشه‌کنی این ویروس منحوس موفق شویم.
1526---0910
* گروهک‌های تروریستی داعش، القاعده، بوکوحرام، طالبان و... که ادعای کفرستیزی دارند چرا عملیاتی علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب انجام نمی‌دهند و مسلمانان بی‌دفاع را در کشورهای ضعیف اسلامی منطقه هدف قرار می‌دهند؟!
0208---0911
* یک جوان 40 ساله‌ام که 9 ماه است همسری اختیار کرده‌ام که به خاطر درگیر مراحل دریافت وام ازدواج 70 میلیونی تا به حال نتوانسته‌ام عروسی نمایم. با این سخت‌گیری‌هایی که بانک‌ها اعمال می‌کنند متأسفانه 60-70 درصد جوانان قادر نخواهند بود این وام‌ها را بگیرند. ضامن رسمی چک‌دار و سفته که، طی این 9 ماه نتوانسته‌ایم پیدا کنیم. از دولت جهادی که بنابر حل مشکلات دارد انتظار می‌رود این مشکل ضمانت وام ازدواج را تسهیل نماید تا جوانان بتوانند با دل خوشی آن را دریافت و تشکیل زندگی دهند و شعار فرزندآوری هم با تسهیلات محقق شود تا به یک کشور پیر تبدیل نشویم.
اینانلو- تهران
* مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی از روی کار آمدن آقای رئیسی بدجوری به هم ریخته فلذا روزی نیست که با سرمقاله‌های مغرضانه و نیش‌دار خود به رئيس‌جمهور کشورمان و دولت جسارت نکند.
3107---0902
* از نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم پیگیر مسائل و مشکلات عدیده حوزه‌های انتخابیه خودشان باشند و به درد دل موکلین خود برسند.
3134---0911
* مسئولین غربگرای دولت سابق که خرید واکسن از خارج را به تصویب FATF ربط داده بودند امروز که شاهد واردات فراوان واکسن به کشور بدون تصویب FATF هستیم باید شرمنده باشند و روی نگاه کردن به مردم را نداشته باشند.
1382---0915
* مخالفان واکسن چه در داخل ایران و چه در خارج متوجه باشند که موضع آنان فاقد عقلانیت است. وقتی شخص اول مملکت طبق نظر جامعه پزشکان و متخصصین اقدام به زدن واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌کند باید پذیرفت که تمام جوانب کار مورد ملاحظه قرار گرفته فلذا جایی برای نگاه افراطی به مسئله باقی نمی‌ماند.
8110---0915
* بنده هم با این نظر و دیدگاه رئيس محترم مجلس موافقم که فرمودند بخشی از مشکلات کشور ناشی از بی‌اعتقادی بعضی از مسئولین به توانایی حل مشکل در داخل است. فلذا باید سیستم اداره کشور از وجود چنین مدیرانی پاکسازی شود.
3107---0902
* حقوق یک معلم تازه استخدام شده آموزش و پرورش 3 میلیون و 500 هزار تومان است. 500 هزار تومان این مبلغ را بابت بیمه و... کسر می‌کنند. با 3 میلیون تومان باقی مانده چگونه هم اجاره‌خانه بپردازیم و هم هزینه‌های جاری زندگی را تا 30 روز تامین بکنیم؟
8495---0911
* وضع عوارض به خودروها و کالاهای وارداتی در طول سالیان گذشته با هدف تقویت صنایع داخلی و رسیدن به خودکفایی صورت گرفته ولی بعد از گذشت بیش از 40 سال نه‌تنها به خودکفایی نرسیدیم بلکه موجب سودجویی و سوء استفاده برخی از افراد و مدیران گردیده است.
8495---0911
* چرا شهرداری ملایر کوچه شهید علیرضا کشاورزیان و چند کوچه مجاور در شهرک ازنا را آسفالت نمی‌کند؟ اطراف این کوچه‌ها را آسفالت کرده و این چند کوچه باقی مانده و هرچه پیگیری می‌کنیم نتیجه‌ای حاصل نشده است.
باقری - ملایر