kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
اجرای هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)

26000 بسته لوازم‌التحریر و کمک معیشتی بین نیازمندان استان تهران توزیع شد

هشتمین مرحله رزمایش مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با توزیع 26 هزار بسته کمک معیشتی و کمک آموزشی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: در هشتمین مرحله کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان در سپاه سیدالشهدا(ع) بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۱۵ هزار بسته لوازم‌التحریر جمع آوری شده و با رعایت عزت و کرامت نیازمندان به آنان هدیه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، در نیمه شعبان سال گذشته ملت ایران را به پویش کمک مومنانه دعوت کردند و از مردم خواستند نسبت به دستگیری از نیازمندان وارد صحنه شوند.
سردار سليماني خاطرنشان کرد: مواسات، همدلی و کمک مومنانه از نرم‌افزار‌های مهم جامعه و ذیل مردم‌سالاری اسلامی است که طبق فرمایش رهبر انقلاب برای کمک‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه کسانی که از کرونا آسیب دیده‌اند، انجام شد.
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه برای راه‌اندازی مراکز جدید واکسیناسیون آمادگی داریم، گفت: ۵۰ درصد از ظرفیت واکسیناسیون در کشور برعهده سپاه است و به‌طور کلی هم اکنون سپاه در ۱۸۰ مرکز واکسیناسیون مستقل و در ۳۵۰ مرکز با مشارکت وزارت بهداشت مشغول خدمت‌رسانی است.
وی افزود: سپاه استان تهران برای مقابله با ویروس کرونا ۲۷ مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی کرده و این آمادگی وجود دارد که به هر میزانی واکسن تأمین شود، تزریق با سرعت انجام شود.
سردار سليماني با اشاره به ایجاد تنوع در نهضت کمک‌های مومنانه در سراسرکشور، بیان داشت: در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مسائل حاشیه شهر‌ها، سپاه سیدالشهدا(ع) پیش‌قدم بوده و با تدابیر دولت جدید امیدواریم این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد و پشتیبانی‌هایی از سوی دستگاه‌های مسئول گسیل شود تا شاهد رفع تنگنا‌ها و کاستی‌ها باشیم.