kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به دانشجویان نیازمند

کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان با هدف کمک به دانشجویان نیازمند تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان، با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس‌کمیته امداد و ناصر مطیعی، رئیس‌صندوق رفاه دانشجویان به امضا رسید.
ترویج فرهنگ خیر و احسان، ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی به جامعه هدف کمیته امداد و مساعدت و توانمند‌سازی دانشجویان نیازمند برای رفع موانع تحصیلی از مهم‌ترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.
در راستای اجرای این تفاهمنامه، کمیته امداد در پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه و بن غذای دانشجویان تحت حمایت و دانشجویان کم‌بضاعت خارج از حمایت امداد همکاری خواهد کرد.
تسهیل در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری دانشگاهی و راه‌اندازی «مرکز نیکوکاری مجازی دانشجو» از دیگر مفاد تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان است.
براساس این تفاهم‌نامه، صدور کارت الکترونیک فرهنگی ویژه مددجویان کم‌بضاعت و ارائه تسهیلات رفاهی به ویژه پرداخت انواع وام‌های دانشجویی پیش‌بینی شده است و اولویت بهره‌مندی وام‌ها به دانشجویان تحت حمایت اختصاص خواهد یافت.
در تفاهم‌نامه کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان جامعه هدف امداد و هم‌افزایی منابع برای تامین لپ‌تاپ برای دانشجویان تحت حمایت در نظر گرفته شده است.