kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

قطعی شدن ادغام ۲ معاونت وزارت ورزش

 


وزیر ورزش و جوانان در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای معاونت‌های این وزارتخانه است و گفته می‌شود به زودی نفرات جدید معرفی خواهند شد.
پس از انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان حرف و حدیث‌ها درخصوص گزینه‌های احتمالی در معاونت‌های مختلف این وزارتخانه آغاز شد اما تا امروز هیچ تغییری در معاونت‌های این وزارتخانه ایجاد نشده و گفته می‌شود احتمالا در نخستین‌ روزهای مهر ماه معاونان وزارت ورزش معرفی خواهند شد.
معاونتی که این روزها بیش از سایر معاونت‌ها زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارد و هر روز از گزینه‌های مختلفی برای نشستن بر صندلی آن نام برده می‌شود، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است. قرار است در دولت جدید معاونت فرهنگی و همگانی در راستای کاهش معاونت‌ها که طرح آن از گذشته نیز مطرح بود، با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادغام شود. به این ترتیب جدایی عبدالحمید احمدی از وزارت ورزش نیز قطعی خواهد بود‌. تغییر دیگر به معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش برمی‌گردد؛ جایی که ژاله فرامرزیان معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش اخیرا بازنشسته شده و جدایی وی از وزارت ورزش قطعی است. در حوزه معاونت بانوان نیز با توجه به بازنشستگی مهین فرهادی‌زاد انتظار تغییر وجود دارد و در چند روز آینده تکلیف این معاونت مشخص خواهد شد. در مورد معاونت پارلمانی نیز شنیده شده تقی‌زاده به احتمال زیاد حداقل تا پایان سال جاری در این بخش به کار خود ادامه خواهد داد. آنچه در این روزها و در فاصله یک سال مانده به بازی‌های آسیایی 2022 اهمیت دارد انتخاب‌های مناسب برای پست‌های مختلف معاونت‌ها است. شاید زمان در حال گذر است اما اگر این موضوع منتج به انتخاب‌های مناسب و خوب شود، جبران‌پذیر خواهد بود.