kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 


این یعنی دولت کارآمد
انصاری: «رئیسی در مدت کمی، در واردات واکسن ‌کولاک کرده، قیمت سیمان را به قیمت سه ماه قبل برگردانده، برای خوزستان استاندار ویژه برگزیده، نه تنها جوجه کُشی نکرده که برای واردات ۹۵ میلیون تخم مرغ نطفه‌دار برنامه داده و صدها قلم کالای دپو شده دوران روحانی را آزاد کرده؛ دولت کارآمد یعنی این!»
زیاد طول نمیکشه
کاربری با انتشار تصویر فتوشاپی منتشر شده توسط حساب کاربری اسرائیل به فارسی برای تطهیر نوید افکاری قاتل معدومی که علیرغم اعتراف به قتل، از سوی ضد انقلاب به عنوان یک کشتی‌گیر بی‌گناه معرفی می‌شد، نوشت:« اون «یا علی» که از رو لباس حسن یزدانی پاک کردید رو به‌زودی سر درِ ورودی بیت المقدس میزنیم.. .»
رسانه جعلی
محمد نصوحی هم با انتشار همان تصویر فتوشاپی که توسط رسانه سعودی منتشر شد نوشت: «اینم گاف‌ ایران اینترنشنال! نکته شو گرفتید؟! همین قدر ناشیانه و احمقانه! این‌قدر منتشر کنین که آبرو و شرفی براشون نمونه!»
آقای رئیسی دمت گرم
امیر فروغی: «آقای رئیسی من نمیدونم تو جلسات چی به وزرا میگی و اونا هم متعاقباً به معاونینشون، خلاصه مسئولین بیمارستانی دائما تو گروه‌های واتساپ به ما هشدار بازدید سرزده شبانه میدن و استرس یه عده فَشَل رو حسابی ترسونده از همینجا عرض می‌کنم دم شما گرم. خدا قوت ادامه بده.»
ادعایی که واقعیت نداشت
رائفی پور: «دولت مردان روحانی عدم موفقیت در واردات واکسن را به FATF ربط می‌دادند. با آمدن دولت جدید و وارادت‌ گسترده واکسن مشخص شده که این هم دروغ دیگری چون دیگر اکاذیب دولت لیبرال بوده!...»
راه‌حل مشکلات افغانستان
محمدحسین عزیززاده: «مسئله افغانستان با دخالت ایران و یا جنگ داخلی نه تنها حل نخواهد شد،بلکه بحرانی‌تر خواهد شد. راه‌حل مسئله افغانستان به توافق رسیدن قومیت‌های پشتون،تاجیک،ازبک و هزاره‌ها بر سر تشکیل یک دولت ملی با نقش‌آفرینی همه قومیت‌های افغان است. فریب سیاه‌نمایی‌ها را نخوریم.»
دانش‌آموزان اتباع چگونه کتاب درسی تهیه کنند؟
الهام عابدینی: «۲۲ شهریوره اما هنوز دانش‌آموزان عزیزِ اتباع نتونستند برای کتاب درسی ثبت‌نام کنند چون کد ملی ندارند و در سایت ثبت‌نام کتاب درسی و سیدا هم فقط با کد ملی میشه کتاب گرفت. تکلیف این بچه‌ها چیه؟ امسال هم باید پویش جمع‌آوری کمک مردمی و خرید کتاب به صورت آزاد با قیمت بالاتر راه بیفته؟»