kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
با هدف تحقیر تل‌آویو صورت گرفت

قاشق‌باران سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا از سوی حامیان اسرای فلسطینی

 


گروهی از ساکنان واشنگتن در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی‌ای که با قاشق و کندن تونل توانستند از امنیتی‌ترین زندان رژیم صهیونیستی یعنی زندان «جلبوع» فرار کنند، ده‌ها قاشق به سمت سفارت رژیم صهیونیستی در این شهر پرتاب کرند.
شکست امنیتی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در مسئله فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان امنیتی این رژیم به یک رسوایی تمام عیار برای رژیم اسرائیل تبدیل شده است. «رامی عبده» رئیس‌فلسطینی سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه عکسی متفاوت از همبستگی با اسرای رها شده از زندان «جلبوع» منتشر کرد. وی در توضیح این عکس نوشت، تظاهر‌کنندگان در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی ده‌ها قاشق مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن‌انداختند.
«عربی ۲۱» هم در این خصوص نوشت، این اقدام به منظور تمسخر رژیم صهیونیستی صورت گرفته، رژیمی که ادعای استحکامات امنیتی فوق‌العاده در زندان‌هایش را دارد اما این اسرا توانستند با حفر تونل از زندان فرار کنند. 6 اسیر فلسطینی در پانزدهم شهریور با حفری تونلی طولانی از زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند و الان یک هفته از این موضوع می‌گذرد. رژیم صهیونیستی که هزاران نفر از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و غیره خود را بسیج کرده، تنها توانسته چهار اسیر از مجموع شش اسیر فراری را دوباره بازداشت کند آن هم با خیانت تشکیلات خودگردان فلسطین! دو اسیر دیگر همچنان متواری هستند.