kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* جمهوری اسلامی به زودی رکورد تزریق واکسیناسیون را خواهد شکست و این نتیجه دولت کار و تلاش است نه دولت انفعال و چشم‌دوخته به دست کدخدا؟!
بیگی
* فرق بین دولت آقای رئیسی با دولت آقای روحانی زیاد است یک مورد آن این است که آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری روز جمعه که روز تعطیل است به سفر استانی می‌روند و به مشکلات مردم از نزدیک رسیدگی می‌کنند.
7345---0912
* وقتی دولت دوازدهم بیش از 6 ماه سفیری برای کشور چین مشخص و اعزام نمی‌کند معلوم است که برای خرید واکسن از این کشور نیز پا جلو نمی‌گذارد. این جماعت نشان دادند که چشم بسته دنباله‌رو غرب و غربی‌ها هستند.
0049---0911
* آمریکا و اسرائیل تمام امیدشان به برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور است که برنامه براندازی آنان تاکنون چندین بار توسط ملت خنثی شده است. فلذا برای پیشرفت کشور ابتدا باید این جماعت معاند را منزوی کرد.
3356---0919
* چگونه آب و صابون بیاوریم تا دست و صورتتان را بشویید؟ شما گفتید تا FATF تصویب نشود و تا تحریم‌ها لغو نشود امکان وارد کردن واکسن وجود ندارد؟! لعنت بر انفعال که سالهای طولانی کشور را در انجماد نگه داشت؟!
سید طباطبایی
* پس از پایان خسارت‌بار عمر دولت تدبیر که با بورس،‌کشاورزی، نهاده‌های دامی، کرسنت، ابطال کارت سوخت، مسکن و برجام و... مردم را به خاک سیاه نشاندند شایسته است دستگاه قضا مدیران نالایق و خائن دولت قبل را به پای میز محاکمه بکشاند و دل ملت را شاد کند و مرهمی با احکام شدید علیه آنها بر دل‌های زخمی ملت نهد.
1713---0915 و 2842---0910 و 7250---0919
* به رئیس دولت جناب آقای دکتر رئیسی بفرمایید وقت تغییر مدیران میانی مانند استانداران دیر شده است. کارهای زیادی روی زمین مانده نباید فرصت را از دست داد.
9087---0901
* نسخه درمان هر چیز هر چقدر هم خوب باشد اگر ناقص به آن عمل شود جواب نخواهد داد. غرض اینکه به نسخه درمان جریان نفوذ در کشور باید به تمام و کمال عمل کرد و اجازه سهل‌انگاری نداد.
3107---0902
* سفر مدیر کل آژانس یعنی جاسوس رسمی جریان سلطه، هیچ هدفی جز ایجاد فتنه در قانون عزتمندانه مجلس در مورد انرژی هسته‌ای ندارد. از مجلس انقلابی انتظار می‌رود اجازه خدشه‌وارد کردن به این قانون را ندهد. تحریم‌ها در آینده نزدیک با هم‌افزایی سه قوه و عنایت خداوند متعال خنثی و ننگ سیاست انفعال بر پیشانی کاسبان برجام خواهد ماند!
دولابی
* پیشنهاد تشکیل تیپ اصلاحاتیون و اعزامشان به افغانستان توسط مدیر مسئول محترم کیهان بسیار عالی است ولی بسیاری از آنها اعلام می‌کنند که سنشان از جهاد گذشته است، به اینها پیشنهاد کنید که اگر توان جهاد ندارند بخشی از اموالشان را بدهند تا نظام در برقراری صلح و آشتی و... بکار گیرد اگر صداقت دارند؟!
بیگ‌زاده
* در یک گزارش تلویزیونی گفته شد که فروشگاههای زنجیره‌ای برای خرید کالا از تولیدکنندگان، ابتدا 150 میلیون تومان از آنها می‌گیرند و آنها را مجبور می‌کنند تا قیمت‌ها را بالاتر برچسب بزنند! (فروشگاه‌ها مثلاً با 10-20 درصد تخفیف مشتری جذب کنند!) چرا دستگاه قضایی به این گزارش‌های تلویزیونی رسیدگی نمی‌کند؟!
1822---0918
* این مشکلاتی که بعضا در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح می‌شود و دردآور هم هست باید توسط بازرسی‌ها بررسی شود که آیا تا به حال مطرح شده و حل نشده است که در این صورت با افراد خاطی باید برخورد شود.
6807---0913
* با 15 سال سابقه صحافی (تک جلدساز صحافی تولیدی) دو کارگر دارم که روزی خود را در قبال کار خود می‌گیرند. با توجه به شرایط کرونایی و اینکه مورد حمایت وزارت تعاون و کار قرار بگیریم زمزمه‌هایی است که به جای پرداخت 10 درصدی بیمه آن را به 30 درصد تبدیل کنند یعنی با این کار مجبور می‌شویم که دو خانواده‌ای که با صحافی رزق و روزی زن و بچه‌هایشان را درمی‌آورند را اخراج کنیم. از وزیر جوان و انقلابی وزارت درخواست می‌شود مشکلات صنف‌های جزء را مدنظر قرار دهند.
زمانی فراهانی - تهران
* در بسیاری از قوانین که موجب به وجود آمدن انحصار و تبعیض در جامعه شده باید تجدیدنظر صورت بگیرد. دولت و مجلس تلاش کنند همه اقشار جامعه از حق و حقوق خود بهره‌مند شده و حق انحصاری برای هیچ گروه و طبقه‌ای شکل نگیرد.
8495---0911
* در دهکده المپیک بلوار زیبادشت،‌ میدان لاله یک فضای سبز جنگلی از درختان چنار هست که به خاطر عدم آبیاری مناسب در حال خشک شدن هستند. هر بار هم که با 137 تماس گرفته می‌شود چند روزی تانکر آب می‌آید و تنها ردیف کنار خیابان را آبیاری می‌کند. هر سال تعداد زیادی از آنها خشک و با اره برقی قطع می‌شوند. واقعا بریدن این درختان تنومند دردناک است. چرا از آبیاری قطره‌ای استفاده نمی‌کنند؟ گویا برای برخی‌ها خشکاندن آنها راحت‌تر از آبیاری است.
4850---0919
* اخیرا در عموم برنامه‌های راز بقا شبکه مستند، موضوع جفت‌گیری حیوانات و یا جنگیدن آنها بر سر جفت، غالب صحبت‌های گوینده است تا جایی که توجه فرزندان را به خود جلب کرده و می‌کنند. مسئولین سیما به این مطالب توجه دارند؟!
3791---0912
* بازارهای روز که محل امرار معاش عده‌ای از اقشار متوسط جامعه بود در برخی شهرها تعطیل شده است. شایسته است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجددا برقرار شوند.
6810---0911
پاسخ شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 1400/06/11 با مضمون «افتتاح ایستگاه 17 شهریور»، ضمن سپاس از شهروند محترم، به آگاهی همشهریان محترم می‌رساند ایستگاه 17 شهریور در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 64 درصد می‌باشد مطابق برنامه زمان‌بندی، در صورتی که اعتبار مورد نیاز به موقع تامین گردد این ایستگاه در اسفند سال 1400 افتتاح خواهد شد. لازم به ذکر است دلیل اصلی پیشرفت کند این ایستگاه کمبود نقدینگی و شرایط بسیار سخت کاری می‌باشد که در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز قابلیت بهره‌برداری تا پایان سال جاری را خواهد داشت. حداقل نقدینگی مورد نیاز جهت افتتاح 200 میلیارد تومان می‌باشد.