kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
تنگسیری در جمع رزمندگان منطقه تنب بزرگ:

نیازی به حضور کشورهای متجاوز بیگانه در منطقه نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه با مثبت ارزیابی کردن سطح آمادگی‌های رزمی‌- عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر گفت: همان‌گونه که بارها اعلام کرده‌ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج ‌فارس، نیازی به حضور بیگانگان نیست.


دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از منطقه نازعات با حضور در جمع رزمندگان و فرماندهان مستقر در جزیره تنب بزرگ خطاب به آنان گفت: شما امیدهای ملت ایران هستید و مردم ما به شما رزمندگان غیور افتخار می‌کنند؛ شما امروز وظیفه بسیار حساس و مهم مرزداری از حریم جمهوری اسلامی را بر دوش دارید.
به گزارش فارس، وی با تأکید بر ارتقای هرچه بیشتر فضیلت‌های اخلاقی اعم از معنویت، ولایت‌مداری، روحیه جهادی و انقلابی در میان رزمندگان اظهار داشت: ما هر کاری که انجام می‌دهیم، باید برای رضای خدا و در مسیر خداوند متعال باشد، به اندازه‌ای که قدرت لایزال الهی را باور داریم و از مرز خودباوری به مرز خداباوری برسیم، به همان اندازه در مسیر توفیقات و موفقیت‌های الهی قرار می‌گیریم. آنگاه نتیجه همه اعمال ما خدایی می‌شود رنگ خدایی می‌گیرد و کار ما ماندگار می‌شود.
دریادار تنگسیری با بیان اینکه دشمنان ما در مقابل انقلاب اسلامی درمانده و مستأصل شده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی با هدایت عالمانه و حکیمانه نائب الامام المهدی، حضرت امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام‌های بسیار بلندی برداشته و در این مسیر نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در‌ تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی‌ را شکل داده که در این راستا در سال گذشته با عنایت خداوند و همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل، طی 6 مرحله الحاق انواع تجهیزات رزمی ‌و عملیاتی به توان آمادگی رزم نیرو اضافه و سازمان ارتقا یافت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه سطح آمادگی‌های رزمی- عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر را مثبت ارزیابی کرد و با‌ اشاره به لزوم تقویت هرچه بیشتر وحدت بین کشورهای اسلامی تأکید کرد: همان‌گونه که بارها اعلام کرده‌ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج ‌فارس، نیازی به حضور بیگانگان نیست و کشورهای منطقه می‌توانند به خوبی از منابع و منافع خود دفاع کنند. ما مسلمانیم و با هم دوست و برادر هستیم و نیازی به حضور کشورهای متجاوز و بیگانه در منطقه نداریم.