kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
با حضور فرمانده هوانیروز در اصفهان

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش منصوب شد

در مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری به فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز منصوب شد.

سرتیپ ستاد خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش طی سخنانی در این مراسم، حماسه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را تاثیر گرفته از فرهنگ عاشورا و محرم دانست و گفت: حماسه‌های امروز ارتش، نتیجه اعتماد حضرت امام خمینی به ارتش در آغاز پیروزی انقلاب و همراهی ارتش با مردم و اطاعت‌پذیری محض از ولایت دانست.
فرمانده هوانیروز ارتش، با بیان اینکه در افزایش توانمندی عملیاتی هوانیروز در خدمت به مردم و در تولید قدرت دفاعی، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، افزود: ارتقای توانمندی‌های تسلیحاتی هوانیروز و افزایش برد عملیاتی موشک‌های بالگردهای هوانیروز، وجود سامانه‌های هوشمند اجرای آتش موشکی و سامانه‌های کاملا بومی شب‌پرواز نتیجه اعتماد به درون کشور، همکاری گسترده با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.
امیر سرتیپ قربانی، همچنین با معرفی سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری به عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: سرهنگ خلبان نظری را خلبان و فرمانده‌ای مدیر و مدبر، فهیم، شجاع و ولایتمدار خواند و گفت: یقینا او اقدامات و خدمات امیر خاموشی را در این مسیر مهم و سرنوشت‌ساز، ادامه خواهد داد و ارتقا خواهد بخشید.
سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری، سراستاد خلبان بالگرد ترابری تاکتیکی ۲۱۴ است که در کارنامه خود، سمت‌های مدیریتی موفق و پرورش ده‌ها خلبان و استاد خلبان برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و پروازهای حساس و موفق برای ارتقای سامانه‌های پروازی و تسلیحاتی بالگردهای هوانیروز را در کارنامه خدمتی خود دارد.