kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

38 میلیون بازدید یکتا از مراسم مذهبی در پلتفرم‌های داخلی(اخبار ادبی و هنری)

آیین قدردانی از رسانه‌های صوت و تصویر برگزیده در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» 1400 با حضور رئیس‌ساترا، قائم‌مقام سازمان تبلیغات، مدیرعامل خانه مداحان و نماینده رسانه‌های برگزیده، سه‌شنبه 9 شهریورماه برگزار شد.


در این مراسم، سید محمدصادق امامیان، رئیس‌ساترا با تقدیر از رسانه‌های برگزیده در این طرح اظهار داشت: طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» که از سال گذشته آغاز شده توانسته در فضای کرونایی کنونی به سلامت مردم کمک موثری کند.
وی افزود: این حرکت رو به جلو بوده و ما امیدواریم کرونا هرچه زودتر تمام شود ولی حرکت رو به جلو پلتفرم‌های داخلی در پوشش مراسم مذهبی ادامه‌دار باشد.
در ابتدای این مراسم، مدیرکل صدور مجوز ساترا آماری از حضور رسانه‌ها و بازدید کاربران از طرح خیمه‌های رسانه‌ای در محرم 1400 ارائه کرد.
وی در ادامه از حضور مؤثر 9 رسانه‌ صوت و تصویر فراگیر در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» 1400 خبر داد و گفت: هیئت آنلاین، هروتا، شرجی، هرمزگان تی‌وی، آی‌گپ، آپارات، تلویدیو، فیلیمو، سروش پلاس از جمله رسانه‌هایی بودند که در محرم 1400 چراغ طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» را در قالب پخش مراسم مذهبی و تولید محتوای حرفه‌ای روشن نگه داشتند.
به گفته حاج اوقلی، مراسم بیش از سه هزار و 950 هیئت مذهبی در دهه اول محرم در پلتفرم‌های داخلی منتشر شد که نسبت به سال قبل افزایش
95 درصدی داشته است.همچنین در این ایام، میانگین بازدید یکتای روزانه از این پلتفرم‌ها، بیش از 2 میلیون و 300 بازدید بوده که نسبت به سال قبل رشد 70 درصدی داشته است.بیشترین بازدید یکتای روزانه در شب عاشورا نیز بیش از هفت میلیون بازدید بوده که رشد 78 درصدی نسبت به رکورد سال قبل را نشان می‌دهد. به گفته مدیرکل صدور مجوز ساترا، در مجموع بیش از 38 میلیون بازدید یکتا از مراسم مذهبی در پلتفرم‌ها در دهه اول محرم ثبت شده که رشد 71 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.