kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

پرهیز از تشریفات
هادی محمدی با انتشار این تصویر نوشت: «بازگشت امیرعبداللهیان از اولین سفر خارجی خود در پست وزیر امور خارجه. امیرعبداللهیان در بازگشت و در فرودگاه مهرآباد به جای خودرو بنز تشریفات، با اتوبوس و در کنار سایر اعضای هیئت اعزامی به پاویون دولت رفت.»
آفرین به جهانبخش!
کاربری نوشت: «جهانبخش بعد از عرض ارادت به امام حسین در جریان بازی تیمش، این بار از سفر به فلسطین اشغالی و بازی با تیم صهیونیستی خودداری کرد. یعنی یک تنه در عرض کمتر از دو هفته دو تا چک آبدار خوابوند درِ گوش بعضی‌ها!...»
شما که میدونی خب اقدام کن
رحیمی: «نایب‌رئیس‌انجمن برنج گفته امسال تولید برنج در شمال پرمحصول بوده و کشاورزا قیمت رو بالا نبردن، دلال‌ها حباب ایجاد کردن و باعث افزایش قیمت شدن! شما که میدونی مشکل کجاست، یه بیل بزن حلش کن برادر من. تو این وضعیت اقتصادی مردم لنگ برنج ناهارشون نباشن.»
از جین تا شارلوت
حسین دلیریان با انتشار این تصویر نوشت: «جین ماریوت کیست؟ این روزها در ‎گاندو نام «جین» را مرتبا از زبان شارلوت افسر سازمان جاسوسی انگلیس در تهران، زیاد می‌شنوید. جین در واقع همان «جین ماریوت» افسر ارشد MI6 است که در سال‌های 90 و 91 در پوشش معاون سفیر انگلیس در تهران حضور داشته است. جین ماریوت نقش مهمی با استفاده از پوشش دیپلماتیک برای ایجاد یک شبکه جاسوسی با ماموریت ویژه در تهران داشت و موفق به تشکیل این شبکه شد. جین اما از این مسئله غافل بود که سازمان اطلاعات ‎سپاه از ابتدا روی او و تمام تیمش سوار است. جین ماریوت پس از لو رفتن اقداماتش یکی از بزرگترین شکست‌های امنیتی انگلیس در ایران را به نام خودش ثبت کرده است. دست مریزاد باید گفت به سازمان اطلاعات ‎سپاه، بابت اینکه روی «جین» و «شارلوت» تسلط کامل داشته و شبکه جاسوسی و خرابکاری آنها را زیر ضربه
برده است.»
جنایت سعودی علیه بشریت
علی: «سازمان ملل: بیش از ۱۵ میلیون یمنی به آب آشامیدنی دسترسی ندارند. سازمان ملل اعلام کرد، حدود نیمی از مردم یمن به دلیل درگیری‌های پیاپی در این کشور از هقت سال قبل، به آب آشامیدنی و خدمات ضروری مثل فاضلاب دسترسی ندارند.»
افول آمریکا
فواد ایزدی: «‏تیتر مقاله روزنامه جروزالم پست: امپراتوری آمریکا آماده پایان است. آنچه بیش از ۱۲۰ سال پیش با فتح‌هاوایی و فیلیپین آغاز شد اکنون از نظر‌اندازه مضحک، از نظر هزینه‌ها گزاف و از نظر اهداف بی‌ربط شده است. دوستان ‎آمریکا هم ‎افول آمریکا را درک
کرده‌اند.»