kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* مردم می‌توانند بهترین دیده‌بان و مشاوران وزیران و مدیران ارشد دولت باشند مشروط به اینکه مسئولین دولتی خط ارتباطی شبانه‌روزی برای برقراری ارتباط با مردم برقرار کنند تا گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به‌موقع به دست آنان برسد در ضمن از دولتمردان تقاضا داریم از مدیران تحت امر بخواهند درب اتاقشان به روی مردم باز باشد.
نیک‌نام
* تقاضای ما افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از دولت آقای رئیسی این است که مستمری ماهیانه این قشر را متناسب با تورم موجود کشور افزایش بدهند. در حال حاضر مستمری دریافتی ما به کار نمی‌آید.
9336---0990
* سران سردرگم و متوهم کشورهای سلطه‌گر مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه تصورشان این است که می‌توانند همان برخوردهایی را که با نظام‌های قاجار و پهلوی در گذشته داشتند با نظام جمهوری اسلامی هم بکنند. غافل از اینکه این خواب آنان در مورد ایران امروز تعبیر نشده و هرگز نیز تعبیر نخواهد شد.
9915---0914
* این روزها فضای مجازی پر شده از خودنمایی بعضی از سلبریتی‌های بی‌ظرفیت به گونه‌ای که یکی ماشین چندین میلیاردی خود را به رخ می‌کشد، دیگری عکس‌های آن‌چنانی خویش را به اشتراک می‌گذارد و انواع کارهای ناشایست دیگر، بنویسید دریغ از یک ذره فرهنگ ایرانی اصیل که از خود نشان بدهند.
2907---0912
* چرا با قیمت‌های گزاف و سرسام‌آوری که شرکت‌های تولید کننده داخلی خودرو محصولات فاقد استانداردهای لازم را عرضه می‌کنند
برخورد نمی‌شود؟!
0685---0916
* به شهردار جدید تهران پیشنهاد می‌شود مانند اول انقلاب از مساجد برای در جریان قرار دادن مردم هر منطقه و محله نسبت به مشکلات شهری و راههای رفع آنها استفاده بشود.
5350---0933
* قیمت هویج که ارزان‌ترین محصول زراعی است به یکباره از قیمت موز بالا زده چرا با عوامل دلال که هر روز یک بازی سر افراد جامعه درمی‌آورند و سوهان روح مردم شده‌اند برخورد نمی‌کنند؟
2143---0913
* انفجارهایی که در فرودگاه کابل به وقوع پیوستند، استفاده آمریکا از داعش برای خلاصی از دست همکاران افغانی آمریکا در افغانستان بود که از ترس طالبان به آنها چسبیده‌اند. این روش آمریکایی‌هاست. آنهایی هم که موفق شدند سوار هواپیما شوند و از افغانستان خارج شوند هم اکنون در سوله‌هایی اسکان داده شده‌اند که وضعیت بسیار نامناسب و توهین‌آمیزی دارد.
یک تلفن
* عملیات فرودگاه کابل یک طرح کاملاً آمریکایی برای فریب افکار عمومی در جهان است تا هیئت حاکمه این کشور را از تبانی و به کارگیری داعش برای این گونه عملیات‌های تروریستی کثیف تبرئه کند. داعش و گروه‌های تکفیری، ارتش نیابتی آمریکا بوده و هستند و کشته شدن چند سرباز آمریکایی نیز هزینه آمریکایی‌ها برای سر‌پوش گذاشتن بر روی این‌گونه عملیات‌های تروریستی می‌باشد.
۰۹۰۳---۹۲۱۹
* یادداشت «به شبکه ضد امنیتی امان ندهید» به قلم آقای ایمانی بسیار به جا و زیبا بود. مطرح کردن واقعیاتی که باید گفته می‌شد تا خطر بازسازی بزرگ به مسئولان محترم دولت انقلابی گوشزد شود. وقتی خیانت و خرابکاری هزینه‌ای نداشته باشد، همین که می‌بینیم اتفاق می‌افتد. در روز روشن دولت جدید را تخریب می‌کنند و امید مردم را به توپ می‌بندند و شب با خیال راحت دراز می‌کشند.
۰۹۱۱---۰۰۴۹
* خبر « نخستین دستور کار وزرای اقتصادی ارزان‌سازی مسکن است» بسیار امیدوارکننده است. خدا خیرتان بدهد. این مورد واقعا اضطراری می‌باشد. کمر مستاجران زیر بار اجاره‌خانه‌ها خم شده است.
یک پیام