kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* خدایا؛ آیت‌الله رئيسي که همه وقتش را گذاشته براي خدمت به مردم و دولتش را موفق بدار چون مانند زمان دفاع مقدس همه مردم حتي كسانيكه به او رأي نداده‌اند را به وجد آورده است و اميد را كه در دولت قبل مرده بود زنده كرد. آنها پشيمانند كه چرا هشت سال قبل به او رأي ندادند و اينجاست كه وقتي مردم ايشان و وزراي جدید را ميان خودشان مي‌بينند مشكلاتشان را فراموش مي‌كنند و به فكركمك به دولت می‌افتند.
وحيدي
* تاکنون به همت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پست قبلی ایشان، بسیاری از دزدان و خیانتکاران دستگیر و راهی زندان شدند، ولی هنوز عده زیادی از دزدان بیت المال و اختلاسگران، آزادانه به زراندوزی مشغولند، انتظار می‌رود که در تصدی جناب آقای محسنی اژه‌ای در مقام رئیس محترم قوه قضائیه این مهم با جدیت و پیگیری بیشتری ادامه یابد و محکمتر
دنبال شود.
۰913---6619
* با رأی اعتماد مجلس به کابینه آقای رئیسی زمان خدمت به نظام و مردم برای وزرا فراهم شده، بدانیم زمان خیلی سریع می‌گذرد، فرصت خدمت کردن که به شما رسیده را مقتنم شمرده و به همه ثابت کنید که اگر روحیه جهادی وجود داشته باشد در همین شرایط و با همین وضعیت می‌توان خیلی از کارها را انجام داد تا هم رضایت مردم و هم رهبر معظم انقلاب را داشته باشید که خیر دنیا و آخرت نصیبتان خواهد شد.
میرحسینی
* به آیت الله رئیسی و مجلس شورای اسلامی برای انتخاب وزرای کارآمد تبریک می‌گویم. امروز باید با کمک مجلس راه‌های پیشرفت و حل مشکلات را شناسایی و موانع قانوتی و غیرقانونی را از سر راه بر دارند.
۰912---5189
* حمله داعش در افغانستان یکی از حیله‌های انگلیس بود که چند روز جلوتر آنرا اعلام کرده بود! و این برای برداشتن توجه جهان از طالبان و کم کردن فشارها است.
۰۹۰۲---۳۱۰۷
* پایان کار دولت غربگرای دوازدهم و آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم بهترین مژده در هفته دولت به ملت ایران بود. به یقین آغاز به کار دولت مردمی «اصحاب ما می توانیم» در هفته‌ای که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است موجب تحولات مبارکی برای ملت ایران خواهد شد.
نوربخش مشهد مقدس
* چند هزار سال قبل، در ایران و مصر و بابل امراض صعب‌العلاج مثل صرع درمان می‌شده اما در غرب وحشی تا450سال قبل، بیمار صرعی را جن زده می‌دانستند ! از آیت‌الله رئیسی و وزیر محترم بهداشت و رسانه ملی انتظار داریم که در این جنگ ناجوانمردانه بیولوژیک، ازطب اسلامی ایرانی مدد بگیرند.
۰935---1817
*یکی از اولین جاهایی که ویروس کرونا به آن حمله می‌کند ریه است و باید واکسیناسیون بیماران آسمی در اولویت قرار بگیرد.
۰913---2146
* عدالت آموزشی، کیفیت آموزش یکسانی را برای همه فرزندان سراسرکشور فراهم می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا کسانی با خرج پول زیاد در آزمون‌ها و دانشگاه‌های دولتی قبول شوند، بلکه در شرایط مساوی با استعدادها پذیرفته می‌شوند.
۰911---8495
* لیبرال‌ها و غربگراها همیشه عنوان می‌کردند که کشور را نمی‌شود با احساسات اداره کرد. آیا حل مشکلات مردم گرفتار با فشار اقتصادی را نباید احساس می‌کردند که پدر خانواده مدیون زن و بچه‌اش نباشد.
۰990---9336
* با عرض سلام و دعای خیر برای زحمت‌کشان کیهان. از تمامی دست‌اندرکاران سريال بسیار جذاب و واقعی گاندو کمال تشکر را دارم. رشادت‌های این عزیزان مرا به یاد برادر شهیدم که از سربازان گمنام امام زمان(عج) بود می‌اندازد.
ناهید هندیجانی، خواهر دو شهید و یک جانباز
* بیماران کرونایی که برای تست به مراکز بهداشت محله مراجعه می‌کنند تا زمان دریافت نتیجه بلاتکلیف رها می‌شوند! و این همان حلقه گمشده و خطرناک بیماریست، چون اگر فردی هم به کرونا مبتلا نباشد در کنار او احتمالا مبتلا می‌شود!؟ وزارت بهداشت پس از گرفتن تست از افراد مشکوک آنها را به مراکز بهداشت محله و پزشک محله‌شان راهنمایی کنند تا پزشک بر اساس همان علائم نسخه‌ای بنویسد و در صورت نیاز به پزشک متخصص ارجاع شود.
مجتبی گروسی
* اگر در طرح شهید سلیمانی به گونه‌ای عمل شود تا بعد از شناخت بیمار، قرنطینه شده و توسط نیرو‌های بسیجی داروها و مایحتاج زندگی و دارویی فرد مبتلا فراهم شود، دیگر فرد ناقل در مترو و تاکسی و صف دارو ده‌ها نفر را مبتلا نمی‌کند.
قاجار دولو
* در زمانی که اولویت‌های مهمی در اداره شهر تهران حتی در شکل ابتدایی‌ترین آن مانند ترمیم و آسفالت معابر وجود دارد، متاسفانه بخش عظیمی از بودجه عمومی، تحت پوشش عنوان زیبا‌سازی!! با پیمانکارهای خاص هزینه می‌شود! چرا؟
همدانی
* خاطرات مرحوم حاج مهدی عراقی با عنوان مهدی من تو هستی؟ شیرین و غم‌انگیز بود... خدایش بیامرزد.
۰913---2143
* گرانی و تورم لحظه به لحظه و روزافزون، فشار زندگی را به همه مردم عزیز خصوصاً بازنشستگان و مستمری‌بگیران که حقوق‌های ثابت و حداقلی می‌گیرند مضاعف و واقعاً چندین برابر کرده است؛ ضروریست دولت محترم و جدید برای بهبود این وضعیت وخیم و نابسامان کار موثری انجام دهند.
یک پیام
* سریال گاندو نشان داد همان‌هایی که مخالفان ذلت‌پذیری برجام را کاسبان تحریم لقب می‌دادند خودشان ماهرانه کاسبان حقیقی تحریم بودند.
طولابی خرم آبادی
* سریال «مجموعه خانه کوچک» که برای چندمین بار از شبکه های سیما پخش شده نوعی تهاجم فرهنگی است و بد آموزی را نرم نرم با قیافه حق به جانب انجام می‌دهد. لطفا کارشناسان و روحانیت معظم سریال را بررسی نمایند.
۰937---40656
* چرا کسانی که 20سال قبل یک خودرو پیکان گرفته و می‌تواند اسقاط شود و قصد تعویض خودرو را دارد اجازه ثبت‌نام برای دریافت خودرو جدید را ندارد؟
۰914---7945
* کارهایی را که ادارات به بخش خصوصی واگذار می‌کنند باید ساعت کارشان مطابق با ادارات دولتی باشد چرا وقتی دادسرا فعال است، دفترخدمات قضائی هنوز شروع به کار نکرده است.
۰915---7215
* بعضی از کارخانجات تولید مواد غذایی و شیرینی‌سازی به رغم گران کردن چندین برابری قیمت محصولات خود در ماه‌های اخیر باز هم از کیفیت و کمیت کالاهای خود کاسته‌اند، حتی جنس مقوا و بسته بندی آنها هم بدتر شده است، واقعاً چرا ؟
محمود بلیغیان از اصفهان
* در هیچ یک از فیلم‌ها و یا سریال‌های خارجی برندی از کالاها مشاهده نمی‌شود. اما در سیمای ما، بارها، چه هنگام ارائه گزارش خبری چه در فیلم و سریالها، برندهایی از دوربین‌ها و تلویزیون‌ها و لپ تاپ‌های خارجی- آن هم از شرکت‌های کره‌ای که هر وقت استکبار ما را تحریم کرده، در صف اول تحریم‌کنندگان ما بوده‌اند- به چشم می‌خورد.
۰938---6388