kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

اخبار ورزش جهان

 

روش عجیب ملی‌پوشان لهستانی‌ برای فراموشی المپیک
تمرینات تیم ملی والیبال لهستان پس از ناکامی در المپیک 2020 توکیو برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان اروپا آغاز شده است.ویتال هینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی لهستان در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: من در این فکر بودم که بازگشت ما به تمرینات بعد از اینکه با تیم ملی لهستان به هدف خود در المپیک نرسیدیم، چگونه خواهد بود.سرمربی پیشین تیم والیبال پروجا ادامه داد: می‌دانستیم که شروع سختی خواهیم داشت ولی این سختی فقط در نخستین روز تمرین بود. ما در مورد المپیک، خیلی حرف زدیم چون در هر حال، 3 سال از وقت خود را برای کسب مدال در این رویداد گذاشته بودیم. هینن سپس در مورد اجرای یک مراسم عجیب در اردوی تیم ملی صحبت کرد: ما تفکرات و البته اشتباهات خود را روی تکه‌های بزرگ کاغذ نوشتیم و در سراسر اتاق پخش کردیم، سپس همه کاغذها را درون یک سبد جمع کردیم و میهاو کوبیاک به‌عنوان کاپیتان تیم، همه را آتش زد، به این ترتیب، المپیک را فراموش کردیم.
حضور مسی در تمرینات پاری سن ژرمن
شبکه «اسکای اسپورت» اعلام کرد لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی راهی پاریس شد.مسی در چند روز گذشته به شهر بارسلون سفر کرده بود تا کارهای باقی مانده برای نقل مکان دائمی‌اش به پاریس را انجام دهد. طبق گزارش‌های رسیده مسی در تمرینات عصر دیروز پاری سن ژرمن شرکت کرد. اولین بازی لیونل مسی قرار است هفته آینده مقابل رمس خواهد بود. ابرستاره آرژانتینی با قراردادی دوساله به پاری سن ژرمن پیوسته است.
یوشوا کیمیچ تا 2025 با بایرن تمدید کرد
یوشوا کیمیچ قرارداد چهار ساله جدیدی در آلیانز آره‌نا امضا کرد و به موجب آن تا سال 2025 برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. کیمیچ پس از اعلام این خبر به وب سایت رسمی باشگاه گفت: «مهم‌ترین دلیل تمدید قرارداد من این است که در بایرن می‌توانم هر روز از چیزی که به آن علاقه دارم، لذت ببرم. من تیمی دارم که با آن می‌توانم به هر چیزی دست پیدا کنم و بسیاری از هم تیمی‌های من تبدیل به دوستان واقعی ام شده‌اند. به همین دلیل بود که من در وهله اول فوتبال را شروع کردم: چرا که باید سرگرم‌کننده باشد. من هنوز خود را در پایان پیشرفت و رشدم نمی‌بینم و متقاعد شده ام که در بایرن در طول چند سال آینده چیزهای زیادی ممکن است. علاوه‌بر این خانواده من در اینجا احساس راحتی می‌کنند. مونیخ به خانه دوم ما تبدیل شده است.
اخطار رئیس‌بایرن به PSG و یوفا
هربرت‌هاینر اخیرا در مصاحبه با بیلد کنجکاوی خود را در مورد وضعیت حساب‌های باشگاه پاری سن ژرمن که در این تابستان خریدهایی مانند لیونل مسی و سرخیو راموس داشته که در کنار دیگر ستاره‌های این باشگاه دستمزدهای بسیار سنگینی دریافت می‌کنند، ابراز کرده است.‌هاینر گفت: «با توجه به اینکه PSG در حال حاضر در حال ارتقا یافتن است، ما با دقت اوضاع را تحت نظر داریم تا ببینیم چگونه این شرایط با قوانین یوفا تطابق دارد. ما به آن پایبند هستیم پس انتظار داریم که باشگاه‌های دیگر نیز همین کار را انجام دهند. من در مورد پاریس زود قضاوت نمی‌کنم، اما سیاست خرید در حال حاضر بسیار عظیم است. مسئله هزینه انتقال نیست، مسئله دستمزدها
است.»
زمان بازگشت ابراهیموویچ به میادین مشخص شد
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کهنه کار سوئدی که در ماه اکتبر ۴۰ ساله می‌شود، از زمان آسیب دیدگی زانوی چپ در جریان پیروزی ۳-۰ میلان مقابل یوونتوس در ماه می‌از میادین دور بود.پیولی، سرمربی این تیم امیدوار است زلاتان را هنگامی که تیمش بعد از دیدارهای ملی بازی خواهد داشت، در ترکیب خود ببیند.سرمربی تیم میلان گفت: زلاتان از نظر بدنی بهتر است. او هنوز به تیم ملحق نشده است اما هفته آینده بسیار مهم خواهد بود زیرا کارهای زیادی با توپ انجام خواهد شد. اگر همه چیز به خوبی پیش برود امیدوارم بتواند در تعطیلات بین‌المللی به تمرینات با ما برگردد. مصدومیت ابراهیموویچ هم‌چنین به معنای از دست دادن یورو ۲۰۲۰ نیز بود و باعث شد این بازیکن در بازگشت از تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی سوئد، نتواند این تیم را در یورو همراهی کند.