kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
آیت‌الله محمدی لائینی:

ایستادگی روزنامه کیهان در مقابل جبهه غربگرا و فتنه‌گران قابل تحسین است

دشمنی جبهه غربگرا با اهداف و سیاست‌های فرهنگی روزنامه کیهان به دلیل ایستادگی روزنامه کیهان در مقابل جبهه غربگرا، مفسدان، منحرفین، معاندین و فتنه‌گران است و این ایستادگی کیهان قابل تحسین و درخور تقدیر است.

 

ساری- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در دیدار با سرپرست جدید کیهان استان مازندران با تبیین نقش ماندگار کارکنان کیهان در عرصه‌های مختلف، پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی کیهان در مقابله با معاندین، مفسدان اقتصادی، فتنه‌گران و منحرفین غربگرا گفت: کیهان بنا به توصیه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نباید در جبهه فرهنگی مترصد راضی نگه داشتن منحرفین باشد بلکه باید در دفاع از حاکمیت نظام ولایی به رسالت خطیر خود عمل کند.
در ادامه قربان نوروزی سرپرست جدید کیهان مازندران ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های کیهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی و معرفی نشریات کیهان در زمینه تعدد و گستره توزیع توضیحاتی ارائه داد و گفت: بی‌مهری و تحریم کیهان توسط دولت روحانی در عدم پرداخت یارانه دولتی و مدیران دستگاه‌ها برای بقاء پست، مانع دادن آگهی و لغو اشتراک روزنامه کیهان شدند تا از این طریق موجب تعطیلی مؤسسه کیهان شوند اما غافل از آنکه کیهان همانند مردم لحظه‌ای پا پس نکشید و در مقابل جبهه غربگرا و نفوذی‌ها ایستادگی کرد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با تشکیل دولت مردمی عدالت سرمنشأ خدمت به رسانه‌ها باشد. در خاتمه سرپرست کیهان مازندران حکم انتصابش را تقدیم نماینده ولی فقیه در مازندران کرد.