kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

اخبار کوتاه از فوتبال

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درگذشت
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس پس از سال‌ها مبارزه با بیماری جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
علیرضا عزیزی که از مدتی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد در نهایت صبح دیروز در تهران درگذشت. او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پرسپولیس، هما و بانک ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بار هم برای تیم ملی ایران به میدان رفته بود.عزیزی که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد، فوتبالش را در تیم شاهین آبادان آغاز کرد و در ادامه راهی هما شد و فوتبال حرفه‌ای خود را ادامه داد. او از تکنیکی‌ترین چهره‌های خوشنام فوتبال ایران و پرورش یافته در مکتب پرویز دهداری بود.
سرویس ورزشی روزنامه کیهان درگذشت این پیشکسوت فوتبال را به خانواده آن مرحوم و اهالی فوتبال تسلیت می‌گوید.
قرارداد ۳ ساله مسی با پاری سن ژرمن
با سالی ۴۰ میلیون یورو
روزنامه اکیپ با اعلام توافق نهایی مسی با پاری سن ژرمن تاکید کرد که قرارداد این بازیکن ۳ ساله خواهد بود.
به گزارش اسپورت، به نظر می‌رسد که پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن قطعی شده است. روزنامه اکیپ اعلام کرد که مسی با قراردادی سه ساله راهی پاری سن ژرمن خواهد شد و سالانه ۴۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.این روزنامه معتبر فرانسوی تاکید کرد که پدر مسی فردا راهی پاری سن ژرمن می‌شود تا قرارداد این بازیکن را قطعی کند.البته لو پاریزین اعلام کرد که مسی از روز جمعه گذشته در پاریس به سر می‌برد و بعد از توافق با سران پاری سن ژرمن به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.
این در حالی است که خبرگزاری چمپیونات روسیه دیروز اعلام کرد باشگاه السد قطر به لیونل مسی، ستاره بارسلونای اسپانیا که بازیکنی آزاد محسوب می‌شود پیشنهاد امضای قرارداد یک میلیارد یورویی داد! السد به مسی 34 ساله بابت قرارداد برای 3 فصل این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.