kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

رضایت رئیس‌فدراسیون از نتایج بسکتبال در المپیک

رئیس‌فدراسیون بسکتبال گفت که شرایط بسکتبال در آینده خیلی بهتر خواهد شد و می‌توانیم برای بازی‌های آسیایی و المپیک آینده، برنامه مناسبی داشته باشیم.

رامین طباطبایی رئیس‌فدراسیون بسکتبال در مورد حضور تیم ملی ایران در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: المپیک یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان است که بهترین تیم‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. کسب سهمیه این مسابقات، افتخار بزرگی است که نصیب ایران شد.
رئیس‌فدراسیون بسکتبال ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان نمایش خوبی در المپیک داشتند و انتظار ما در همین حد بود که بتوانند تمام تلاش خود را بکنند. امیدوارم از این بازی‌ها برای بهتر شدن، پیشرفت و آینده درس بگیریم.
طباطبایی گفت:‌ باید از تجربه این بازی‌ها برای پوشش نقاط ضعف خود و توسعه زیرساخت‌ها و تکنیک و تاکتیک استفاده کنیم. عملکرد تیم ملی ایران از نظر فنی قابل قبول بود. دو بازی تیم ایران مقابل بهترین تیم‌های جهان یعنی آمریکا و فرانسه بود. تیم ایران با فرانسه خوب بازی کرد و مقابل جمهور چک هم شانس پیروزی
داشتیم.
وی تصریح کرد:‌ این نتایج، چیزی از ارزش‌های تیم ایران کم نمی‌کند. شرایط بسکتبال در آینده خیلی بهتر خواهد شد و می‌توانیم برای بازی‌های آسیایی و المپیک آینده، برنامه مناسبی داشته باشیم.