kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* آمریکایی‌ها مدت 8 سال تمام آقای روحانی و دولتش را به بهانه مذاکرات سرکار گذاشتند. بهترین نام و عنوان برای این دولت، دولت ساده اندیشان است.
6858---0919
* روزنامه آرمان نوشته که از زمان فتحعلی‌شاه تاکنون وزارت امور خارجه ایران همانند دکتر ظریف نداشته است! البته این را هم باید می‌گفت که ثمره دیپلماسی التماسی و وادادگی و اعتماد به دشمن، ندادن بنزین به هواپیمای حامل وی در آلمان، دست به دامن امیر کویت شدن در ماجرای غمبار منا و... بود. مسائل را وارونه به خورد ملت ندهند! دیپلماسی خنده و اعتماد به دشمن برای کشور قدرت نیاورد، این عرصه مرد میدان می‌خواهد.
نوروزی- جانباز
* آقای روحانی همه چیز را نابود کرد و رفت آیا خدا از ایشان خواهد گذشت؟ قیمت کلیه اجناس و اقلام ده برابر شده و ملت به دلیل سیاست‌های غلط او زندگی بسیار سختی را می‌گذرانند.
8896---0905
* این روزها الحمدلله کنار رفتن آقای روحانی از قدرت را شاهدیم. در واقع باید گفت یک ملت از دست ایشان و دولتش راحت می‌شود که عامل بسیاری از مشکلات ما مردم در این مدت بوده‌اند.
9336---0990
* دولتمردانی که چند روز دیگر باید کنار بروند بابت 8 سال حاکمیت پرخسارت خود برای کشور و ملت چگونه می‌خواهند در نزد خداوند پاسخگو باشند؟
8495---0911
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که روزهای پایانی دولت آقای روحانی زبانشان به انتقاد از این دولت باز شده همان روزنامه‌هایی هستند که در گذشته پشتوانه اقدامات مخرب دولت روحانی بودند.
2106---0913
* مسئولی باید از مردم حلالیت بطلبد که کاری برای جامعه کرده باشد. بعضی از دولتمردان این دولت مانند آقای آخوندی باید مؤاخذه شده و پاسخ بدهند چه خصومتی با هم‌وطنان خود داشته که حاضر نشدند در طول مسئولیت خود باری از دوش مردم بردارند.
قنبرپور
* روی هر کجا دست می‌گذاریم می‌بینیم آقای روحانی یک معضل درست کرده و بیشترین فشار زندگی هم بر اقشار ضعیف و محروم جامعه وارد شده و می‌شود. یک عده هم به برکت این دولت دلال سکه و دلار شدند و مالیات هم نمی‌دهند.
این وضعیت اسفبار نتیجه 8 سال مدیریت دولتی است که به غرب و غربی‌ها اعتماد کرد و سرمایه‌های کشور را هدر داد.
1258---0938
* از مرکز پژوهش‌های مجلس انتظار می‌رود با اعلام آمارهای بدست آمده مردم را در جریان میزان آسیب‌های اجتماعی توسط فضای مجازی قرار بدهد تا معلوم شود چه میزان فریب نوامیس مردم و طلاق و فروپاشی خانواده‌ها به‌واسطه رها بودن فضای مجازی صورت گرفته است.
6810---0911
* دولت تدبیر برق را از دولت قبل خود با 51 هزار مگاوات تحویل گرفت! و مسئول توزیع برق در تاریخ 1400/5/6 گفت، کل برق کشور 55 مگاوات است! پس اینکه دولت اعلام می‌کند 20 هزار مگاوات برق تولید داشته کجاست؟!
وحیدی
* آیت‌الله رئيسی با دقت دولت را تحویل بگیرد. بخشی از این افتتاح‌ها که صورت گرفته با واقعیت فاصله دارد مثلا گازکشی سیستان و بلوچستان یا مترو کرج - هشتگرد. چون از هیچ‌کدام خبری نیست!
8707---0912
* مردم انتظار دارند کسانی که طی 8 سال نه تنها گره‌ای از مشکلات مردم را باز نکردند بلکه گره‌های زیادی بر زندگی و سفره مردم زدند محاکمه و مجازات شوند.
طورانی - جانباز
* مسبب بیش از 90 درصد گرانی‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی و آشفتگی‌های اجتماعی و مشکلات مردم راحت‌طلبی رئیس‌جمهور و برخی از اعضای دولت مدعی تدبیر است که فرصت طلایی سازندگی را در این 8 سال به امید کدخدا از دست دادند. بدون هیچ تردیدی باید با مقصرین اصلی این کوتاهی‌ها برخورد کرد.
2143---0913
* ضمن ابراز خوشحالی از شروع تولید کارخانه چادر مشکی با کیفیت خوب در چهارمحال و بختیاری لازم است مسئولین ضمن حمایت و پشتیبانی از این کارخانه، نسبت به ایجاد دفتر نمایندگی در بازار تهران اهتمام ورزند تا ان‌شاءالله به زودی شاهد قطع واردات این محصول پرمصرف بانوان کشورمان از خارج باشیم.
بیگ‌زاده
* دولت آقای رئیسی باید کار اساسی انجام بدهد. جامعه از بی‌عدالتی و تبعیض به ستوه آمده است. در ابتدای کار باید گلوگاه‌های فساد را ببندند. یک کاسب هستم که در شهر ارومیه یک کارگاه را اجاره کرده‌ام. اداره مالیات مبلغ 15 میلیون تومان مالیات تعیین کرده است. با این فشار مجبورم می‌کنند دست از تولید بکشم.
9458---0914
* از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی درخواست می‌شود مراقبت بیشتری از نخبه‌های جامعه داشته باشند تا کشور و ملت از دانش و بینش و اختراعات و اکتشافات آنها بیشتر بهره‌مند شوند. چقدر خون دل‌ها باید خورد و انتظار کشید تا نخبه‌هایی چون مرحوم دکتر کاظمی، سلحشور، فرج‌زاده و... در کشور پرورش یابند.
طاهری - مشهد مقدس و حیدری - تهران
* ان‌شاءالله با آمدن دولت سیزدهم شاهد ثبات قیمت‌ها بر بازار باشیم و با شروع ساخت‌وساز مسکن و کار تولید و... مردم آرام‌آرام کاهش نرخ تورم را هم احساس نمایند.
1258---0938
* مانند بسیاری از کشورهای دیگر، آب شرب باید از آب باغبانی و شست‌وشوی حیاط و حتی استحمام تفکیک شود تا بتوانیم بر مشکلات کم‌آبی فایق آییم. ضمن اینکه رسانه ملی و مطبوعات بر فرهنگ‌سازی و الگوی مصرف باید استمرار ورزند.
6960---0936 و 0685---0916
* آقای روحانی اعلام کرد حقوق مستمری‌بگیران در این دولت 12 برابر شده است. بنده در سال 92 با حقوق 800 هزار تومان مستمری‌بگیر شدم. 12 برابر این مبلغ 9 میلیون و 600 هزار تومان می‌شود. در حالی که در حال حاضر مستمری ماهیانه بنده 4 میلیون تومان است!
قمصری
* برای تزریق واکسن همسرم که به بیماری ام‌اس مبتلا شده دو ماه قبل ثبت‌نام کردم. امروز یکشنبه مورخ 1400/5/10 از بیمارستان سینای تهران تماس گرفته‌اند که نوبت شما گذشته است چرا اقدام نکردید! امیدوارم رسیدگی شود.
8305---0912
* از مسئولین وزارت بهداشت درخواست می‌شود سهمیه واکسن بدون نوبت برای اداره پست با توجه به کثرت مراجعات و... در نظر بگیرند.
2146---0913
* برخی افراد مصرف برق زیاد را علامت پیشرفت تلقی می‌کنند وزارت نیرو باید برای مردم تبیین نماید که این مورد درباره کشورهایی صادق است که برق را از انرژی‌های نو و جدید تولید می‌کنند هرچند اسراف به هر طریقی حرام است.
6810---0911
* چرا مسئولین امر در شورای شهر و شهرداری نسبت به حل مشکلات رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی ارومیه بی‌توجهی می‌کنند؟!
4192---0914
* ظاهرا بر عملکرد شوراهای شهرها و شهرداری‌ها نظارت دقیقی صورت نمی‌گیرد. مثلا در خیابان پیروزی و خیابان پنجم نیروی هوایی یک بار وسط خیابان نرده‌کشی صورت می‌گیرد کلی هزینه و کار و پس از مدتی نرده‌ها جمع و به صورت سیمانی و گذاشتن گلدان وسط خیابان یا برعکس هزینه‌ای دیگر از جیب بیت‌المال صورت می‌گیرد.
خدمتگزار - تهران