kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
استقبال گرم از جواد فروغی

قهرمان طلایی ایران در المپیک با لباس مقدس پرستاری وارد میهن شد

 

خانواده جواد فروغی دارنده اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک و جمعی از پرستاران همکارش دیروز برای استقبال از او به فرودگاه امام خمینی(ره) رفتند.
در این دیدار گروهی از پرستاران کشورمان نیز در حالیکه جواد فروغی لباس پرستاری بر تن کرده بود با اهدای گل از وی و دیگر ورزشکاران بازگشتی کشورمان استقبال کردند.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در بازی‌های المپیک توکیو، در حاشیه مراسم استقبال از این قهرمان در فرودگاه گفت: این استقبال دچار شرمندگی من شد چرا که خیلی از دوستان، آشنایان و خانواده به استقبال من آمدند.
او در واکنش به ورودش با لباس پرستاری گفت: افتخار می‌کنم که این لباس را پوشیده ام و بارها تاکید کرده‌ام که اگر قرار است به افتخاری بنازم به خدمت به مردم نازیده و به لباس پرستاری افتخار می‌کنم. اول به لباس پرستاری افتخار می‌کنم و بعد به لباس ورزش.
فروغی درباره کسب مدال طلا گفت: شور و شوق مردم ارزش واقعی این مدال را می‌رساند. تاکید می‌کنم مدال طلا به دلیل شور و شوق و لبخند مردم ارزش دارد. این مدال را به رهبر معظم انقلاب و مردم تقدیم می‌کنم. این مدال را به مردم سختی‌کشیده، که در بی‌آبی و بی‌برقی قرار داشتند و به مردم خوزستان تقدیم می‌کنم و با افتخار حاضرم هر کمکی را برای آنها انجام دهم.
هانیه رستمیان دیگر المپین تپانچه و پرچمدار زن ایران در افتتاحیه المپیک، نازنین ملایی ملی‌پوش قایقرانی، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی از دیگر افرادی بودند که دیروز به همراه جواد فروغی وارد فرودگاه امام
شدند.