kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

اخبار کوتاه از فوتبال

 

باقری: ناراحت نیستم، هرچه بود ختم به خیر شد
کریم باقری مربی پرسپولیس درخصوص حواشی بوجود آمده و عدم حضورش در مراسم جشن قهرمانی این تیم گفت: بعد از بازی با پیکان، مسائلی به وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحال هستم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ‌کس، ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده و تمام حواسمان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.
پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر در حالی که همگان انتظار داشتند در رختکن پرسپولیس جشن و پایکوبی باشد، اما کریم باقری با حامد لک دچار درگیری لفظی شد و باعث شد مربی پرسپولیس ناراحت اردوی تیمش را ترک کند.باقری نه تنها در جشن قهرمانی حاضر نبود بلکه در ضیافت ناهار مشترک اعضای تیم شرکت نکرد تا این گونه ناراحتی خود را از اتفاق رخ داده و عملکرد حامد لک نشان دهد. بدون شک درگیری لک با کریم باقری اتفاقی است که قطعا با واکنش هواداران روبه‌رو خواهد شد چون به‌ نوعی باقری خط قرمز برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود. لک پیش از این هم جایگاه چندان محکمی در پرسپولیس نداشت و حتی طی هفته‌های گذشته در اخباری غیررسمی آمده بود که پرسپولیسی‌ها در جست‌وجوی یک دروازه‌بان بزرگ و مطمئن برای فصل آینده هستند.
اصفهان میزبان محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تغییر محل فینال جام حذفی از کرمان به اصفهان خبر دادند. این اتفاق بعد از بازدید اخیرا مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های استان کرمان صورت گرفت و در نهایت به علت نبود هیچ تیمی از اصفهان در این مسابقات، ورزشگاه نقش جهان به عنوان میزبان فینال این مسابقات تعیین شد.بنابراین دیدار فینال جام حذفی راس ساعت ۲۰:۳۰ روز یک‌شنبه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.در حال حاضر استقلال، ملوان، گل‌گهر و فولاد چهار تیم حاضر در جام حذفی هستند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند. استقلال با گل‌گهر و فولاد با ملوان دیدارهای مرحله نیمه نهایی را روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهند کرد.