kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

فعالیت مراکز تعویض پلاک با 50 درصد ظرفیت

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با دریافت مجوز از وزارت کشور و وزارت بهداشت، مراکز تعویض پلاک به صورت مداوم فعالیت خواهند کرد.


سردار سید کمال‌هادیان فر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صدا وسیما اظهارداشت: ​سالانه ۶ میلیون خدمات از سوی راهور ناجا به مردم ارائه می‌شود که بیش از چهار میلیون خدمات مربوط به نقل و انتقال خودرو است که در ۴۶۰ مرکز در سراسر کشور انجام می‌شود.
هادیان‌فر افزود: با توجه به شرایط کرونایی و اعلام محدودیت‌ها، مراکز تعویض پلاک مدتی بود که فعالیتی نداشتند، اما با توجه به مشکلات به وجود آمده، از وزارت کشور نسبت به بازگشایی مراکز تعویض پلاک درخواست کردیم که وزارت کشور و وزارت بهداشت موافقت کردند که با رعایت پروتکل‌ها و سهمیه ۵۰ درصدی نسبت به خدمات‌دهی اقدام کنیم.
وی ادامه داد: به هر صورت تمامی مراکز تعویض پلاک از شنبه با ظرفیت ۵۰ درصدی مشغول ارائه خدمت هستند و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه راهور ۱۲۰ نسبت به تعیین وقت اقدام کنند.
رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: ​خریدارانی که دارای وکالت هستند و وکالت آنها در حال اتمام مدت اعتبار است، نگران نباشند، چون هر مدت روزی که مراکز تعویض پلاک تعطیل بوده‌اند تاریخ آن به مدت وکالت افزوده می‌شود.