kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* در ایام بزرگداشت دهه امامت و ولایت، عیدالله الاکبر غدیر خم جا دارد تا امت اسلام مروری بر سیره گفتاری و عملی حضرت امیرالمؤمنین علی‌علیه‌السلام‌ که بخشی از آن در نهج‌البلاغه گرد آمده است در این دهه داشته باشند و ان‌شاءا... در مسیر آن حضرت گام بردارند.
6263---0938 و 6960---0936
* کسب مدال طلای المپیک 2020 توکیو توسط عزیز دلمان جواد فروغی این مدافع سلامت و امنیت مردم را به ملت بزرگ کشورمان و خانواده‌ محترمش تبریک عرض می‌کنم. ان‌شاءا... موفق و مؤید
باشند.
3959---0911
* سلبریتی‌ها و نفوذی‌ها مدال آقای جواد فروغی و سجده‌اش بر چفیه را ندیدند یا تحمل دیدنش را نداشتند! این آدم‌های حقیر برای کوچک‌ترین ضعفی میهن‌شان را زیر سؤال می‌برند اما در مقابل کاری که ملت را به تحسین وا می‌دارد و نام کشور را پرآوازه می‌کند خود را به کری و کوری می‌زنند و چشم دیدن آن را ندارند.
وحیدی و قاری
* خداوند به درجات امام راحل(ره) بیفزاید که فرمود: نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد! متأسفانه دولتی که نام تدبیر را یدک می‌کشد طی 8 سال زمامداری به ویژه در این روزهای پایانی عمر خود با بی‌تدبیری و رها کردن بازار گرانی افسارگسیخته‌ای را در تمامی نیازمندی‌های مردم به آنان تحمیل کرد. به عنوان مثال در بخش دارو قیمت دارویی را که تا جعبه‌ای 21 هزار می‌خریدیم به 77 هزار تومان رسانده و سرم تزریقی را کاهش داده‌اند تا قیمت آن را 100 درصد افزایش دهند و... متأسفانه هیچ نظارت و بازرسی نیز وجود ندارد و می‌خواهند دولت آینده را در عمل انجام شده قرار دهند تا قادر نباشد قیمت‌ها را
کاهش دهد.
دکتر طوسی- اصفهان
* دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته که مردم را عصبانی کند و عرصه را برای دولت بعدی تنگ کند. چرا مجلس سکوت کرده است؟!
5107---0913
* از مسئولین قوه قضائیه درخواست داریم پس از پایان این دولت بنا به خواست عموم مردم مقدمات محاکمه دولتمردان بی‌مسئولیت را که به خاطر سوء تدبیرهای‌شان به کشور خسارت وارد کرده‌اند آماده
سازد.
6391---0912
* تخریب یک منزل چند روز بیشتر طول نمی‌کشد. ولی برای ساخت آن دو سال وقت لازم است. حال تصور بفرمایید ایرانی را که دولت آقای روحانی به مدت 8 سال تخریب کرده چند سال طول می‌کشد که دوباره از نو ساخته شود.
4190---0917
* نمونه شاخص خلقیات این دولت چنین است که با به وجود آمدن مشکل کم‌آبی برای مردم یک منطقه خودت را کنار بکشی بعد از ورود ارتش و سپاه و نهادهای مردمی برای کمک‌رسانی سرانجام به صورت نمایشی یک مسئول دولتی را برای حضور در منطقه مأموریت بدهی و بس!
1382---0915
* آقای روحانی در روزهای پایانی دولت خود گفته باید صدای معترضان را شنید. اگر در این گفته خود صداقت دارند پس چرا در 8 سال گذشته نه تنها صدای اعتراض منتقدین را نشنیدند بلکه ناسزا هم به آنان گفتند؟
0312---0939
* قابل توجه رؤسای سه‌گانه قوای کشور! وجود چالش‌های خوزستان که معلول محتوم فرهنگ لیبرال است و بسیاری از شهرهای مرزی دیگر بهترین گوشزد چندباره این مهم است که ایران فقط تهران و چند استان نیست. باید با مجاهدت قوای سه‌گانه جدید کاری کارستان و با جهادی شبانه‌روزی بخشی از کوتاهی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها التیام یابد. به امید رفع همه نارسایی‌ها در اقصی نقاط کشور.
نیک‌نام
* کارنامه این دولت در حدی از مردودی است که آقای رئیس‌جمهور با ردیف کردن آمارهای خلاف واقع و لفاظی کاری از پیش نخواهند برد. امیدواریم عوامل و مسببین خسارت‌های وارده بر کشور و مردم محاکمه شده و به مجازات برسند.
9219---0903
* دولتمردان جنایتکار آمریکای جهانخوار به‌جای دخالت در امور دیگر کشورها و حمایت از منافقین و گروه‌های تجزیه‌طلب پای خودشان را از روی گلوی شهروندان آمریکایی بردارند.
7800---0937
* چرا در شرایط اضطراری مثل خوزستان از آب شیرین‌کن مجموعه‌های دانش‌بنیان داخلی که توانایی این کار را دارند استفاده
نمی‌کنند؟!
8870---0912
* آقای روحانی باید از قشر 4 درصدی برخوردار جامعه که 8 سال تمام در خدمت به آنان بوده توقع تشکر و تقدیر داشته باشد نه از 96 درصد جامعه که در این دولت آسیب جدی دیدند و مورد بی‌مهری قرار
گرفتند.
3170---0911
* پیشنهاد می‌شود شماره‌گذاری خودرو توسط مأمورین نیروی انتظامی در محل تولید انجام گیرد چرا که اشخاص حقیقی و حقوقی زیادی از طریق رانت اقدام به خرید تعدادی خودرو می‌کنند و به چند برابر قیمت می‌فروشند. با شماره‌گذاری توسط نیروی انتظامی در محل تولید خودرو جلوی بسیاری از کارهای خلاف گرفته خواهد شد.
1006----0912
* چرا شهرداری‌ها برای آبیاری باغچه‌های منازل شهروندان تدبیری نمی‌اندیشند. اگر درختان را خشک بکنیم جریمه می‌شویم و اگر هم از آب شرب برای آبیاری استفاده بکنیم اسراف کرده‌ایم. تکلیف ما را روشن
کنند.
5940---0919
* از رئیس محترم دستگاه قضایی درخواست می‌شود همان‌ طوری که از زندان‌ها بازدید سرزده دارند یک بار هم از پارک‌های سطح شهر داشته باشند و ببینند که چگونه محیطی که باید برای آسایش و امنیت مردم تبدیل شود با سگ‌گردانی به محیط ناامنی برای خانواده‌ها تبدیل شده است.
1420---0938
* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود بند 7 رتبه‌بندی معلمان را برای فرهنگیان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری اعمال نمایند.
محمدی از مشهد مقدس
* نان پس از طبخ و سردشدن باید به صورت کیلویی به مشتری عرضه بشود. فروش نان به صورت عددی به ضرر مشتریان است.
5815---0905
* کنتور برق ما را در یکی از روستاهای دماوند سرقت کرده‌اند. حالا شرکت برق کنتور جدید را طبق ابلاغی می‌خواهد به تیر برق نصب نماید! آیا این اقدام، کار را برای سارقان راحت‌تر نخواهد کرد؟!
2274---0921
* دولت برای سپرده‌های مردم در بانک‌ها باید کاری کند که ارزش آنها مطابق با شاخص بانک مرکزی افزایش پیدا کند و الا این پول‌ها از بانک‌ها خارج می‌شود و سپس به تورم مضاعف منجر خواهد شد.
8495---0911