kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



عجب محدودیتی!
کاربری نوشت: «کیمیا علیزاده با حجاب و زیر پرچم ایران، سوم المپیک شد و ده‌ها جایزه گرفت و تشویق شد. کیمیا علیزاده بدون حجاب و پشت به وطن، با فشار سیاسی وارد المپیک شد و بدون مقام عمر ورزشی‌اش تمام شد. همونطور که می‌بینین حجاب محدودیته!»
تکواندو‌کار باشرف و عزت ایرانی
عبدالرحیم انصاری: «خانم ناهید کیانی زیر پرچم کشورش جنگید، مبارزه را باخت، مثل تمام رزمندگانی که تیر می‌خورند، اسیر می‌شوند؛ اما همچنان سرباز ایران‌اند. سرباز ایرانی عزّت دارد، چون وطن دارد؛ چون شرف دارد!»
واقعیت را ببینید
محمدرضا شهبازی: «یک عده هم راه افتادند که آه و افسوس و اشک، این بازی برنده نداشت، خنگید؟ طرف سهمیه المپیک نتونست بگیره، بدون سهمیه آوردنش که فقط جلوی ایران بازی کنه و... نمی‌بینید؟ وسط جنگی که تا این حد برای طرف مقابل مهم است، فاز شازده کوچولو گرفتید؟»
نظامیان آمریکا در المپیک توکیو
مسعود بصیری: «سایتmilitary نوشت: نوزده نظامی زن و مرد آمریکایی در المپیک توکیو حضور دارند که رشته‌های مختلف تفنگ بادی، اسکیت، کشتی و پرش رقابت می‌کنند. این افراد با درجه‌های ستوان و گروهبان و... در ارتش آمریکا فعالیت می‌کنند.»
مخالفت کلیسا با اجبار ماسک!
کاربری نوشت: «کلیسای کاتولیک میشیگان اعلام کرده اجباری شدن ماسک با آزادی مذهب در آمریکا در تناقضه چون صورت هر انسان تصویری از خداونده و ماسک این شمایل الهی رو می‌پوشونه! این صحبت رو قرار بدید در کنار توصیه‌های رهبری در توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی. عالم داریم تا عالم.»
انسانیت و شرافت

 

 

 

 

 

 

 

 

میرعطا با انتشار این تصویر نوشت: «عبدالمالک معلم خرید خدمات در بلوچستان با حصیر‌بافی و فروش در فضای مجازی و جذب کمک‌های مردمی، نیاز لوازم‌التحریر ۷۰۰ دانش‌آموز مناطق محروم را تأمین کرده است. جلوه‌ای زیبا از ترکیب شرافت، انسانیت و وجدان کاری و از خود گذشتگی. همه با هم می‌توانیم.»
برکات ادامه‌دار دولت در روزهای آخر
محمود سحابی: «در روزهای پایانی دولت روحانی، کامبیز مهدی‌زاده داماد روحانی هم عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه شد! خوبه حداقل آینده مالی داماد و دختر روحانی تضمین شد، حالا بخش زیادی از مردم وضعیت اقتصادی خوبی ندارن، مهم نیست، فدای سر حسن آقا!»
دولت وعده و ناامیدی
امیرحسین قنبری: «‏بهتره اسم دولت روحانی رو به‌جای دولت تدبیر و امید، بذاریم دولت وعده و ناامیدی! از وعده‌های یک ماهه و صد روزه و چند ساله که بگذریم، به وعده «از شنبه»‌های روحانی می‌رسیم.»