kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

بی شرفان رسانه‌ای را بشناسیم
دانیال معمار: «خوزستان درد دارد، اما بی‌شرفان رسانه‌ای داخلی و خارجی؛ آنهایی هستند که برای دمیدن در آتش اعتراض به دروغ این دردها را چندبرابر می‌کنند ولی درباره ۲ برابر شدن خروجی آب کرخه، لوله‌گذاری ۲خط انتقال آب، باقی نماندن هیچ نقطه بدون آب در استان با کمک‌تانکرها و سیراب شدن هورالعظیم سکوت می‌کنند.»
ترک فعل در موضوع خوزستان واضح است
سیدعلی موسوی: «رهبر انقلاب در مورد مشکلات خوزستان اعلام کردن «اگر رسیدگی‌های لازم در وقت خود انجام می‌گرفت مسلما این وضع برای مردم پیش نمی‌آمد» این عبارت گواه ترک فعل و اهمال کاری مدیران است. چرا افراد ذی ربط تحت تعقیب قرار نمی‌گیرند و به مردم معرفی نمی‌شوند؟»
روایت خوزستان
عباس کلاهدوز: «از دیشب تا الان که در اهوازیم ته حرف مردم عمدتا اینکه بی‌‌تدبیری مسئولان بومی علت مشکلات خوزستان و مسئله آب هم ناشی از همین مشکل است و چپ و راست هم نداره. این قوم شریف شدیدا ایران دوستند و متشرع‌ و ناراحت از فرصت‌طلبی تجزیه‌طلبان که اعتراضشون رو منحرف کردند.»
سوپر اراجیف
میثم: «سیل آلمان اقتصاد اول اروپای سرزمین بوش و بنز و زیمنس را درنوردید اماکسی حکومتش را مقصر ندانست و نگفت چرا جای هزینه در شورای امنیت و پیمان آتلانتیک شمالی زیرساخت‌های شهری را تقویت نکردید! کشورشان را نفرین شده نخواندند. این سوپر اراجیف صرفا برای اصلاح‌طلبان جهان چهلمی خاورمیانه است.»
از امتیازهایتان بگویید!
سیدنظام الدین موسوی: «سخنگوی محترم دولت مدعی است مصوبه مجلس یازدهم موجب شد نتوانیم تحریم‌ها را لغو کنیم. جناب ربیعی! مجلس قبل ۲۰دقیقه‌ای به برجام شما مجوز داد اما تحریم‌ها را لغو که نکردید بر آنها افزودید. بفرمایید در مذاکرات اخیر جز مصوبه مجلس یازدهم اصلا چه امتیازی داشتید که غربی‌ها با شما مذاکره کنند؟»
شکست مدال در برابر انسانیت
علیرضا گرائی: «انصراف فتحی نورین، قهرمان جودوی آفریقا و از شانس‌های کسب مدال، از رویارویی با صهیونیست‌ها در المپیک. ارزش انسانیت و دفاع از مظلوم بسیار بیشتر از کسب مدال است.»
کلا تو حاشیه هستیم
زهرا سادات خلیلی: «این روزا داخل کشور به طراحی و دوخت و رنگ لباسای ورزشکارامون تو افتتاحیه المپیک خیلی گیر دادن در حالیکه تو رژه، بعضی کشورا با یه تیشرت ساده اومده بودن! اما ممکنه همون کشور با دهها مدال رنگارنگ برگردن به کشورشون. کلا ما ایرانیا بجای متن، تو حاشیه زندگی می‌کنیم و این خیلی بَده!»