kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

منطقه محروم «بشاگرد» تحت پوشش کامل شبکه‌های صداوسیما قرار گرفت(اخبار ادبی و هنری)

با راه‌اندازی ۷۹ ایستگاه فرستنده و تقویت سیگنال شبکه‌های صداوسیما پوشش دیجیتال شبکه‌های صداوسیما در شهرستان بشاگرد به ۹۹ درصد رسید.


به گزارش خبرنگار کیهان، رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما در بازدید از منطقه بشاگردگفت: با توجه به گزارش‌هایی که از مشکلات پوشش شبکه‌های صداوسیما در این منطقه داشتیم با دستور رئیس رسانه ملی، بررسی‌های فنی صورت گرفت و مشخص شد که پوشش شبکه‌ها در این شهرستان مطلوب نیست.
وی اظهار داشت: تجهیزات این ایستگاه‌ها کاملاً ایرانی و از قوی‌ترین فرستنده‌های دیجیتال است و مناسب کار در شرایط سخت آب و هوایی و موقعیتی منطقه است.
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: اکنون مردم بشاگرد می‌توانند از ۲۱ شبکه تلویزیونی و بسته شبکه‌های رادیویی با استفاده از گیرنده‌های دیجیتال به‌ویژه در شرایط کرونا و برای آموزش استفاده کنند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج ‌فارس نیز گفت: با حمایت رئیس سازمان صداوسیما، معاونت امور فنی رسانه ملی و کار جهادی پرسنل صداوسیمای مرکز خلیج ‌فارس اکنون پوشش شبکه‌های صداوسیما در منطقه محروم بشاگرد به ۹۹ درصد رسیده است که بالاترین پوشش در استان است.
حجت‌الاسلام غلامی ‌امام جمعه شهرستان بشاگرد هم با تشکر از تلاش و زحمات رئیس و نیروهای فنی جهادی سازمان صداوسیما برای این امر خداپسندانه گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها همه شهرستان زیر پوشش شبکه‌های صداوسیما قرار گرفت که در این شرایط کرونایی و برای آموزش‌های مجازی
بسیار ارزشمند است.