kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 

سایپا دوباره در بازار؛توافق با کدام سرمربی؟
فراز کمالوند سه هفته مانده به پایان از سمت خود استعفا داد تا شرایط سایپا پیچیده‌تر شود.
سایپا که کار را با ابراهیم صادقی آغاز کرد سرانجام با کنار رفتن او و یک مدت سرمربیگری موقت محسن بیاتی نیا از هفته بیست و دوم سکان هدایتش را به فراز کمالوند سپرد تا شاید او بتواند سایپا را از منطقه سقوط به منطقه امن ببرد که چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت در پایان هفته بیست و هفتم در رده پانزدهم جدول ایستاد و در یک قدمی سقوط به لیگ یک است. حال پس از جدایی کمالوند که دوران حضورش در سایپا همانند حضور به عنوان مدیرفنی در استقلال چند هفته بیشتر طول نکشید، این تیم قدیمی باید هر چه زودتر به فکر انتخاب سرمربی برای این سه هفته سرنوشت ساز باشد. این‌که سایپا با کدام گزینه به توافق می‌رسد هنوز مشخص نیست چرا که آنها تنها سه مسابقه تا پایان لیگ دارند و سقوط‌شان به دسته پایین‌تر تقریبا قطعی به نظر می‌رسد مگر آن‌که اتفاق عجیب و غریبی در سه بازی آینده با مربی جدید رخ بدهد.
جزئیات توافق حاج صفی با آ.اک یونان
یک رسانه یونانی از جزئیات توافق کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با باشگاه آ.اک خبر داد. از هفته گذشته رسانه‌های یونان از توافق احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه سپاهان با آ.اک خبر می‌دهند. سایت «فورزا» یونان از جزئیات توافق کاپیتان تیم ملی ایران با آ.اک پرده برداشت و نوشت: طبق توافق شفاهی رئیس‌باشگاه آ.اک با احسان حاج صفی قرار است مدافع ایرانی با دستمزد 300 هزار یورویی به این تیم بیاید.همچنین قرار شده حاج صفی به عنوان بازیکن آزاد به آ.اک ملحق شود چون باشگاه یونانی نمی‌خواهد به باشگاه سپاهان پولی پرداخت کند.
عربستان شانس اول میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا؟
نشریه «الرایه» قطر خبر داد عربستان شانس اول میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 است.کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 در غرب و فینال لیگ قهرمانان آسیا 2022 در شرق به صورت تک بازی برگزار خواهد شد. فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری در تاریخ 2 آذر به میزبانی منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد.
مهلت AFC برای فدراسیون‌های غرب آسیا برای ارسال درخواست میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 روز گذشته به پایان رسید و AFC قرار است تا 10 روز آینده میزبان را به صورت رسمی انتخاب کند.