kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

تشویق ۳ ملی‌پوش انگلیسی برای مبارزه با نژادپرستی توسط پوگبا

 

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه به تشویق ۳ بازیکن تیم ملی انگلیس بعد از اتفاقات پیش آمده در فینال یورو پرداخت.
پل پوگبا،‌هافبک تیم ملی فرانسه مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ​​ساکا ۳ ملی‌پوش انگلیس را پس از ضربات پنالتی در فینال قهرمانی اروپا مقابل ایتالیا و حملات نژادپرستانه، تشویق کرد. این بازیکن بین‌المللی فرانسوی در فیس بوک خود نوشت: «من به شما افتخار می‌کنم».
پل پوگبا با سخنان تشویقی به ملی‌پوشان انگلیسی مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا که پس از فینال باخت قهرمانی اروپا به آنها توهین نژادی شد پیامی منتشر کرد. پوگبا، بازیکن بین‌المللی فرانسوی نوشت: «من به شما افتخار می‌کنم». گاهی برنده می‌شوید، گاهی می‌بازید. شما جرأت پنالتی را داشتید و با کمک به کشور خود برای رسیدن به فینال ارزش خود را نشان دادید.
در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، راشفورد که مانند پوگبا در منچستر یونایتد بازی می‌کند شکست خورد. راشفورد در کنار ساکا و سانچو به شدت مورد توهین نژادپرستی قرار گرفتند. نقاشی دیواری راشفورد در شهر منچستر نیز لکه‌دار شد.
پوگبا گفت: «ما دیگر نمی‌توانیم نژادپرستی را تحمل کنیم یا در برابر آن ایستادگی کنیم و هرگز مبارزه با آن را متوقف نخواهیم کرد. شما بچه‌ها باید سرتان را بالا نگه دارید و به اعتماد به نفس خود افتخار کنید. شما در این ورزش فوق‌العاده الگو هستید. این را هرگز فراموش نکنید! به خود افتخار کنید، دنیای فوتبال به شما
افتخار می‌کند!».