kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

بسیج امکانات نیروی دریایی سپاه برای خدمت‌رسانی در موج پنجم کرونا

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بهداری نیروی دریایی سپاه تمام امکانات بیمارستانی و بهداشتی خود را که عمدتاً در مناطق قرمز کرونایی استقرار دارند، برای عبور از موج پنجم کرونا بسیج کرده است.

 


دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تمام ظرفیت این نیرو، برای مقابله با موج پنجم شیوع بیماری کرونا دلتا در صحنه است، اظهار داشت: در صورت نیاز، بیمارستان‌های سیار این نیرو نیز برای رفع نیاز شبکه بهداشت و درمان کشور در جاهای مورد نیاز، مستقر خواهند شد.
به گزارش فارس به نقل از سپاه نیوز، وی افزود: هم اکنون بخش‌هایی از بیمارستان‌های تحت پوشش نیروی دریایی سپاه در شهرهای چالوس، شیراز، بوشهر و بندرعباس اختصاص به بیماران کرونایی دارد که هماهنگ و در کنار شبکه درمانی کشور، در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان می‌باشند.
سردار تنگسیری ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش و صبور جامعه پزشکی و درمانی کشور گفت: اینجانب از همه همکاران جهادی و خستگی‌ناپذیر در فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه به‌ویژه فرماندهی محترم بهداری ندسا بابت فعالیت‌های جهادی و زحمات مخلصانه در مدیریت شایسته و بسیج منابع و امکانات درمانی برای کمک به هموطنان عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم.