kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
امیر آریانفر پس از بازدید از مرزهای شرقی:

مرزهای شرقی در امنیت کامل و کنترل شبانه‌روزی هستند

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش می‌گوید مرزهای جنوب شرق و شرق کشور به‌صورت شبانه‌روزی در کنترل و نظارت قرار داشته و از امنیت کامل برخوردار هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر فرهاد آریانفر، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید مرزهای شرقی، از امنیت و کنترل کامل این مرزها در طول شبانه‌روز خبر داد.
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش که برای مدیریت و هم‌افزایی اقدامات یگان‌های نیروی زمینی در جنوب شرق و بررسی آمادگی یگان‌ها در منطقه حضور یافته است، بر آمادگی کامل نیروهای مستقر در مناطق مرزی شرق و جنوب شرق تأکید کرد.
وی افزود: با حضور هوشمندانه و همت رزمندگان نیروی زمینی در صدها کیلومتر از مرزهای شرقی، همچنین تلاش مرزداران غیور نیروی انتظامی در مناطق مرزی همجوار با استان سیستان و بلوچستان و همراهی عزیزان سپاه، کوچک‌ترین تحرک در مجاورت مرزها را به دقت تحت نظر داشته و اجازه کوچک‌ترین تردد و ورود غیرمجاز از طریق این مرزها را نخواهیم داد.
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی، ضمن تقدیر از آمادگی روحی و رزمی مدافعان مرز، تاکید کرد: مرزهای جنوب شرق و شرق کشور به صورت شبانه‌روزی در کنترل و نظارت قرار داشته و از امنیت کامل برخوردار هستند.