kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

اخبار کوتاه ار فوتبال

 

گل‌محمدی: از باشگاه خواستم رادوشوویچ را برگرداند
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت رادوشوویچ گفت: از وقتی رادوشوویچ از تیم جدا شد، به باشگاه گفتم تحت هر شرایطی او باید برگردد، چون در این شرایط حساس و بازی‌های پیش رو اگر اتفاقی برای حامل لک رخ بدهد، ما بدون دروازه‌بان می‌مانیم. یک دروازه‌بان جوان داریم که تجربه کمی دارد. از باشگاه می‌خواهم این موضوع را حل کند واز رادوشوویچ می‌خواهم که کمی کوتاه بیاید. نمی‌دانم اتفاقاتی که رخ داده به اینجا کشیده شده است. نباید این مسائل در تیم ما ایجاد می‌شد اما رخ داده، از شروع فصل این مشکلات وجود دارد. هنوز سؤال بزرگی دارم و آن این است که چطور بشار رسن رفت؟ ما دو بازیکن خارجی داشتیم که هر دو رفتند. امیدوارم موضوع رادوشوویچ حل شود و از باشگاه می‌خواهم مشکل را حل کند. لازم باشد خودم هم با رادوشوویچ صحبت می‌کنم که این مشکل برطرف شود.
فرصت ۶ روزه فیفا به پرسپولیس
در پرونده کالدرون
فیفا ۶ روز به پرسپولیس فرصت داد تا نسبت به پرداخت نشدن مطالبات مربی آرژانتینی سابق خود توضیح دهد.کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) روز پنجشنبه هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نسبت به پرداخت نشدن طلب گابریل‌ کالدرون و خواکین، دو مربی پیشین سرخپوشان، شش روز زمان برای ارسال جوابیه در نظر گرفته است.در ادامه این نامه آمده است که روند انضباطی درخصوص پرونده فوق ادامه دارد و موضوع پرونده در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۷ مرداد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
امیر عابدزاده در لالیگا
امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از چند سال حضور در لیگ پرتغال و باشگاه ماریتیمو به باشگاه پونفرادینای اسپانیا پیوست.این باشگاه در رقابت‌های سگوندا لیگ اسپانیا (لیگ دسته یک اسپانیا) فعالیت می‌کند و فصل گذشته را با قرار گرفتن در رتبه هشتم این رقابت‌ها به پایان رسانده بود.
مدافع کروات آبی‌ها از ایران رفت
هرویه میلیچ، بازیکن تیم فوتبال استقلال صبح روز پنجشنبه گذشته پس از خداحافظی با نزدیکانش در ایران، تهران را مقصد استانبول ترک کرد و پس از آن راهی کرواسی شد.آنطور که شنیده می‌شود این بازیکن کروات استقلال، راضی شده بود در چند بازی مهم آینده استقلال که یکی از آنها دربی پایتخت است، حضور داشته باشد اما مشخص شد که میلیچ راضی به ماندن نشد و از جمع آبی پوشان پایتخت خارج شد.
مدافع کروات تیم فوتبال استقلال حدود ۱۱ ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده است و جمع مطالبات این بازیکن تا اینجای کار، چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار است. میلیچ با توجه به اتفاقات پیش آمده، از شرایط موجود باشگاه ناراضی است. همچنین مدیران استقلال همچنان برای قرارداد جدید این بازیکن تصمیم جدی نگرفته‌اند و باید منتظر ماند و دید تکلیف استقلال و میلیچ به کجا ختم می‌شود.
بیرانوند به بواویستای پرتغال پیوست
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک، پس از یک فصل حضور در این باشگاه، به صورت رسمی به بواویستای پرتغال پیوست. بر اساس توافق میان دو باشگاه، برای این انتقال یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت خواهد شد و ۲۰ درصد از هزینه انتقال بیرانوند از باشگاه پرتغالی به هر باشگاه دیگری، باز هم سهم آنتورپ خواهد بود.قرارداد بیرانوند با باشگاه بواویستا سه ساله و به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو برآورد می‌شود.بواویستا تیم دوازدهم لیگ پرتغال بوده است.