kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* فرصتی که امروز برای انقلاب و کشور پیش آمده بی‌نظیر است. مجموعه قوای اجرایی، تقنینی و قضایی در اختیار جریان انقلابی و جهادی قرار گرفته است. مردم فهیم و بصیرمان می‌دانند که مشکلات متراکم یک شبه حل نمی‌شود. اما منتظرند که با فعالیت جهادی نیروی تازه نفس و پرانگیزه هر روز خبرهای خوش و امیدوارکننده در جهت رفع مشکلات و مبارزه با اشرافیت، فساد و رانت بشنوند. به امید تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.
ابوالقاسمی
* ان‌شاءالله روز 14 مرداد ماه که مراسم تنفیذ آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور دوره جدید برگزار خواهد شد شروع خیر و برکت برای ملت و کشور خواهد بود. مطمئن هستم که در سایه مدیریت انقلابی و همچنین پاکدستی و صادق بودن با مردم مشکلات حل شدنی است.
1648---0915
* طرح رسیدگی به اموال مسئولین و ممنوع‌الخروج شدن دولتمردان تا شفافیت کامل دارایی آنان از طرح‌های فسادستیز مجلس انقلابی است که تصویب و اجرای آن نویدبخش آینده‌ای امیدبخش است خدا را شاهد می‌گیرم که عاشق چنین مجلس دردشناس و عدالت‌طلب بوده و هستم.
0459---0912
* درخواستی که از رئیس جدید قوه قضائیه داریم این است که پس از پایان دوره این دولت دولتمردانی را که با سوء مدیریت خود به کشور و ملت آسیب زده‌اند دادگاهی بکند. مردم باید فساد ستیزی را با وجود خود احساس کنند.
2189---0915
* اکثر مردم کشورمان سالهای گذشته نیز همین میزان مصرف برق را داشتند کمی بیشتر یا کمتر. شاید عده‌ای متمول مصرفشان را بالا برده باشند ولی اینها مشکل نیست. مشکل اصلی دل بستن دولت به کدخدا و برجام و تن دادن به خواسته‌های او بود که از به‌روزرسانی سامانه و تجهیزات برق و سایر بخش‌های کشور مانع شد و حال به این روز افتاده‌ایم. ان‌شاءالله در دولت انقلابی قدم به قدم شاهد کاهش این مشکلات باشیم.
3949---0912 و 7250---0919 و 0049---0911
* از دولت تدبیر و امید درخواست می‌شود در این یک ماه باقیمانده از عمر خود برای رضای خدا سکوت کنند و حرفی نزنند چون به تجربه هشت ساله این پرگویی‌ها به جای کاهش قیمت‌ها افزایش مجدد قیمت‌ها را به دنبال داشته است.
علیمردانی
* کشف سریالی گورهای جمعی در کانادا دیگر آبرویی برای غربی‌های بزک کرده و غارتگران کشورهای جهان سوم باقی نگذاشته است. می‌خواهم بدانم با این بی‌آبرویی که برای غرب و غربی‌ها به وجود آمده آیا آن وزیر خارجه بی‌غیرت کانادا که هواپیمای اوکراینی را تبدیل به پیراهن عثمان کرده بود می‌تواند سر بلند کند؟
0049---0911
* روز چهاردهم ماه بعد (مرداد) که روز برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور دوره سیزدهم جناب آقای رئیسی است روز به یاد ماندنی خواهد شد. چرا که در این روز ملت بعد از گذشت 8 سال از دست مدعیان بی‌هنر و فریبکار اصلاح‌طلبی نجات پیدا می‌کنند.
6556---0937
* آقای روحانی گله کرده‌اند چرا کسی به دولت ایشان خسته نباشید نمی‌گوید ولی شاید خسته نباشید را دشمنان ایران به ایشان بگویند چرا که دانسته یا ندانسته با سوء مدیریت‌های خود راه فشار دشمنان را باز کردند.
6858---0919
* حالا که آمریکا حاضر به دادن تضمین در برجام نیست پس بند مربوط به مکانیزم ماشه را از برجام حذف کنند.
8288---0935
* تکیه کلام این روزهای رئیس جمهورمان این است که دولت جنگ 3/5 ساله اقتصادی را پشت سر گذاشت که در تاریخ سابقه ندارد! عرض ‌ما هم این است که کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های دولت نیز در تاریخ سابقه ندارد. مثل: قیمت مسکن 7 برابری اجاره بها، قیمت حبوبات، لبنیات، بلیط هواپیما و اتوبوس، گوشت، مرغ، سوخت، میوه، سبزی و از همه این‌ها مهم‌تر، بازار متلک‌پرانی رئیس جمهور در تاریخ سابقه ندارد؟!
قمصری- تهران
* آقای احمدی نژاد! شیاطینی که اطراف شما لانه کرده‌اند باقیمانده آبروی شما را قربانی توهمات سیاسی شما خواهند کرد. فشار معیشتی بی‌نظیر از یک طرف، رفتارها و عملکرد دولتی‌ها از سوی دیگر،‌کرونا و کارشکنی‌های حین رأی‌گیری و رسانه‌های بیگانه و... مانع حضور حداکثری مردم نشد و مردم فهیم کشورمان باز هم حماسه آفریدند و دشمنان را مأیوس و جبهه انقلاب را امیدوار کردند.
نیک‌نام
* مادر 77 ساله‌ام با یک بچه معلول منزلی را برای دو سال رهن نموده است. موجر عذر او را خواسته ولی از دادن پول رهن خودداری می‌کند و در یک اقدام تأسف‌بار اقدام به قطع برق منزل نموده که باعث خسارت‌های زیادی از جمله فاسد شدن داروهای مادرم و فرزند معلولش شده است. با لگن شکسته در مسیر دادسرا و شورای حل اختلاف و املاک پاس‌کاری می‌شود. دادسرا می‌گوید به ما مربوط نیست، شورای حل اختلاف می‌گوید با دادسراست! این مطلب مالک و مستأجر و تمدید خودکار اجاره‌ها فقط در حد شعار است. مسئولین لطفاً به این مشکلات رسیدگی کنند.
کریمیان
* 6 سال پیش آپارتمان 60 متری خود را به 200 میلیون تومان فروختم که تبدیل به احسن کنم که متاسفانه با افزایش قیمت‌ها نتوانستم و حالا همان60 متری را به یک میلیارد و دویست میلیون می‌فروشند! ما از دولت تدبیر نخواهیم گذشت، دستگاه قضایی هم باید با عاملین این افزایش 7 برابری قیمت مسکن برخورد نماید.
ناظم‌زاده