kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

نداشتن شغل، مشکل بزرگ شانس مدال کشتی در المپیک!

وزارتخانه‌های ورزش و نفت، علی‌رغم دستور رئیس‌جمهور پس از ۲ سال به بهانه‌های مختلف حاضر به موافقت با اشتغال چهره شاخص المپیکی کشتی فرنگی ایران نشده‌اند.


حمید گرایی پدر محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی کار شیرازی تیم ملی که در المپیک توکیو به میدان خواهند رفت، در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایسنا، ضمن انتقاد از استاندار فارس برای بی‌توجهی به دو فرزند المپیکی خود، اظهار کرد: دو فرزند من ۴ سال است در کشتی به مدال‌های مختلف جهانی و آسیایی رسیده‌اند اما متاسفانه مسئولان استان فارس هیچگونه توجهی به محمدعلی و محمدرضا گرایی که قرار است یک ماه دیگر برای ایران در المپیک توکیو کشتی بگیرند، نکرده‌اند. فرزندان من دیگر چه کاری باید انجام می‌دادند که ندادند؟ نمی‌دانم چرا مسئولان استانی هیچ توجهی به آنها نمی‌کنند؟
وی با بیان اینکه علی‌رغم تاکید رئیس‌جمهور، محمدعلی گرایی هنوز پس از ۴سال موفق به پیدا کردن شغل نشده است، گفت: او متاهل است اما نه شغل دارد و نه زمین و خانه‌ای که از آینده خود تا حدی مطمئن باشد. به جای اینکه حداقل در آستانه المپیک به آنها توجه کنند، اداره کل ورزش و جوانان فارس یک ماه پیش به علی نامه زدند و اعلام کردند از آنجا که رشته تحصیلی شما نفت است، استخدام شما در وزارت ورزش قانونی نیست! آیا نزدیک المپیک وقت نامه زدن است؟ روحیه که نمی‌دهند هیچ، انگیزه شان را هم از بین می‌برند.
پدر محمدعلی و محمدرضا گرایی، در پایان گفت: خودم با‌اندک حقوق بازنشستگی زندگی ام را می‌چرخانم، اشتغال محمدرضا چندی پیش حل شد اما محمدعلی با دو برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی متاهل است و هیچ شغلی هم ندارد.